یک دومین ثبت کنید و هاست رایگان بدهید

Reseller hosting

توضیحات:

ابتدا به سایت

www.persianregister.ir

مراجعه کنید و یک دومین یک ساله یا 5 ساله به نام خود ثبت کنید

توجه کنید که با دومین رایگان نمیتوان ثبت نام کرد

دومین یک ساله در حال حاضر 4270 تومان میباشد

این سایت مطمین بوده و ارزانترین تعرفه را ارایه می دهد
سپس به لینک عکس بالا مراجعه کنید
روی دکمه
signup
کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید
دومین شما در عرض 24 ساعت فعال شده و
DNS
مربوط به یوهاستینگ را در آن وارد نمایید.
به این ترتیب میتوانید یک سایت جهت ارایه فضای میزبانی رایگان داشته باشید.
هر گونه مشکل یا سوالی واستون پیش اومد ایمیل بزنید
hamid53214@gmail.com

به جامعه ايران مجازي بپيونديد----دنيايي جديد -----كشوري كه شما ميسازيد--- سياست اقتصاد جنگ

۱۳۸۶ اسفند ۲۳, پنجشنبه

نمي دانم چرا رفتي؟

شبي از پشت يك تنهايي نمناك و باراني تو را با لهجه ي گل هاي نيلوفر صدا كردم.تمام شب براي باطراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهايت دعا كردم.پس ازِ يك جستجوي نقره اي در كوچه هاي آبي احساس تو را از بين گل هايي كه در تنهايي ام روييد با حسرت جدا كردمو تو در پاسخ آبي ترين موج تمناي دلم گفتي دلم حيران و سرگردان چشماني ست روياييو من تنها براي ديدن زيبايي آن چشم تو را در دشتي از تنهايي وحسرت رها كردمهمين بود آخرين حرفت و من بعد از عبور تلخ و غمگينت حريم چشمهايم را به روي اشكي از جنس غروب ساكت و نارنجي خورشيد وا كردمنمي دانم چرا رفتي؟نمي دانم چرا ، شايد خطا كردمو تو بي آن كه فكر غربت چشمان من باشينمي دانم كجا ، تا كي ، براي چه ،ولي رفتي و بعد از رفتنت باران چه معصومانه مي باريد
نمي دانم چرا ؟ شايد به رسم و عادت پروانگي مان باز براي شادي و خوشبختي باغ قشنگ آرزوهايت دعا كردم...!!.

۸ نظر:

ناشناس گفت...

زيبا بود
يار من هم منو گذاشت و رفت.

ناشناس گفت...

عالی بود خیلی قشنگ بود یارمنم رفت حتی دلیلشم نگفت دعا کنید برگرده

ناشناس گفت...

رفتن و دیگه ندیدن خیلی سخته

ناشناس گفت...

نرو نذار که بعد از این دنیا به عشق شک بکنه هرکی دلش جای دیگست عشقو بخاد ترک بکنه .نفس زدم از ته دل معصومه این قلب به خدا نذار بشه واسش محال باور عشق ادما..........گلم ملیسا برگرد برگردکه امیر دق کرد

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...

تورو خدا دعا کنین پیامم برگرده من واقعا نمیدونم چرا رفت...

ناشناس گفت...

سلام اولین واقعیتی بوده که قشنگه

ناشناس گفت...

خوبه که عشقه شماها قابل بازگشته/ولی عشق من برای همیشه رفتو داغشو رو دلم گذاشت/تو یه شب بارونی تنهام گذاشتو رفت با یکی دیگه/چرا رفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟