یک دومین ثبت کنید و هاست رایگان بدهید

Reseller hosting

توضیحات:

ابتدا به سایت

www.persianregister.ir

مراجعه کنید و یک دومین یک ساله یا 5 ساله به نام خود ثبت کنید

توجه کنید که با دومین رایگان نمیتوان ثبت نام کرد

دومین یک ساله در حال حاضر 4270 تومان میباشد

این سایت مطمین بوده و ارزانترین تعرفه را ارایه می دهد
سپس به لینک عکس بالا مراجعه کنید
روی دکمه
signup
کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید
دومین شما در عرض 24 ساعت فعال شده و
DNS
مربوط به یوهاستینگ را در آن وارد نمایید.
به این ترتیب میتوانید یک سایت جهت ارایه فضای میزبانی رایگان داشته باشید.
هر گونه مشکل یا سوالی واستون پیش اومد ایمیل بزنید
hamid53214@gmail.com

به جامعه ايران مجازي بپيونديد----دنيايي جديد -----كشوري كه شما ميسازيد--- سياست اقتصاد جنگ

۱۳۸۹ آذر ۱۸, پنجشنبه

اس ام اس باحال

یه جمله ای هست که می گه :

همه خانم ها خوشگل اند فقط بعضی هاشون بلد نیستند آرایش کنند!


شاهنامه 2010

“بسی رنج بردم در این سال سی”
نشد خر برای عروسی، کسی!!

*



*

یارو همش لباس مشکی می پوشیده دوستاش بهش میگن چرا همش مشکی می پوشی؟
میگه : آخه من ختم روزگارم!!!

*



*

مادر و بچه جلوی قفس میمونه …
بچه : مامان این میمون شبیه عمه کبری است…
مادر : وای! عزیزم اگه به گوشش برسه خیلی ناراحت میشه ها.
بچه : مامان من خیلی یواش گفتم میمونه نشنید!

*



*

یه دختر مسیحی میره پیش کشیش میگه : من هر دفعه از جلوی آینه رد میشم ، به خودم میگم چقدر خوشگلم ، آیا من گناه می کنم؟
کشیشه می گه : نه دخترم شما گناه نمی کنی ، اشتباه می کنی!

*



*

یادت باشه دنباله ۳ چیز ندویی :

1ـ اتوبوس

2- مترو

3- دختر

حالا چرا؟ چون هر کدومشون برن10دقیقه بعد یکی دیگه میاد

*



*

اتل متل پریوش دلم برات رفته غش
چه با پیام چه با تک به یادتم وروجک

*


*

3 تا پیرزن تصمیم می گیرن شوهر کنن. یه آگهی می دن تو روزنامه:

با یکی ازدواج کن… 2 تا جایزه بگیر!

*



*

زن خودش را خوشگل می کند

چون خوب فهمیده که چشم مرد، تکامل یافته تر از مغز اوست!” دوریس دی

*



*

چرا روان درمانی مردها کمتر از زنها طول میکشه؟

معمولا” باید در روان درمانی به دوران کودکی بازگشت و مردها همیشه در همون دوران به سر می برند

*



*

—-l-

l ‘.o

l / l

l JL

l

اگه یه بار دیگه از این اس ام اس های تکراری بدی خودمو دار میزنم

*



*

آیا میدانستید نسبت خارش هر نقطه از بدن با میزان دسترسی آن نقطه نسبت عکس دارد

امتحان کنید تا مطمئن شوید

.

.

بی تربیت کجا رو داری میخارونی؟

*



*

از وقتی که دلت اومد تنگ دلم هر روز دلم تنگ دل تنگت میشه

*



*

یک دقیقه بوسیدن 26 کالری می سوزاند

.

.

تو کالری نمیخوای !؟

*



*

اگر همسفر عشق شدی

.

.

قربونت کرایه ما رو هم حساب کن

*


*

از كجا می فهمی كه خانمی قصد دارد یك حرف هوشمندانه بزند؟

وقتی جمله اش را با “روزی از یك مرد شنیدم ” شروع كند!

*



*

دو شاخه گل ، دو جام مستی

به قربانم بری هرجا که هستی

*



*

اس ام اس مثل فاتحه میمونه!وقتی واسه کسی میفرستی روحش شاد میشه!

*



*

من ساده و بیرنگم،من عاشق و دلتنگم،صد بار بزن قطع کن، من عاشق تک زنگم!

*



*

از دوری تو هم سوخت دلم هم جگرم

با دوری خود دوگانه سوزم کردی

*



*

سلام ، از سرد خونه مزاحم میشم !

اینجا یه قلب یخ زده هست که منتظر اس ام اس گرم شماست !

*



*

یه سلام البالویی به تو که خیلی هلویی

یه سلام توت فرنگی به تو که خیلی قشنگی

یه سلام پرتغالی به تو که خیلی باحالی

*


*

اتل متل یه گلدون ، فرستادم براتون

گل نداره ببخشید، شما بشید گل اون

*

۱ نظر:

ناشناس گفت...

baaaaaaaad nabod khof bod