یک دومین ثبت کنید و هاست رایگان بدهید

Reseller hosting

توضیحات:

ابتدا به سایت

www.persianregister.ir

مراجعه کنید و یک دومین یک ساله یا 5 ساله به نام خود ثبت کنید

توجه کنید که با دومین رایگان نمیتوان ثبت نام کرد

دومین یک ساله در حال حاضر 4270 تومان میباشد

این سایت مطمین بوده و ارزانترین تعرفه را ارایه می دهد
سپس به لینک عکس بالا مراجعه کنید
روی دکمه
signup
کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید
دومین شما در عرض 24 ساعت فعال شده و
DNS
مربوط به یوهاستینگ را در آن وارد نمایید.
به این ترتیب میتوانید یک سایت جهت ارایه فضای میزبانی رایگان داشته باشید.
هر گونه مشکل یا سوالی واستون پیش اومد ایمیل بزنید
hamid53214@gmail.com

به جامعه ايران مجازي بپيونديد----دنيايي جديد -----كشوري كه شما ميسازيد--- سياست اقتصاد جنگ

۱۳۸۹ دی ۷, سه‌شنبه

اس ام اس های عاشقانه سری سیزدهم

دلشکستگی و غم انگیز و تنهایی


خوشحالم که بردم چون کسی رو از دست دادم که دوستم نداشت
خوشحالم که باختی چون کسی رو از دست دادی که دوستت داشت . . .
 
 
تو روزگار رفته ببین چی سهم ما شد
از عاشقی تباهی
از زندگی مصیبت
از دوستی شکستو
از سادگی خیانت . . .
 
 
با تو بودن خیلی وقته که گذشته
بی تو بودن مثل مهر سرنوشته
حالا اسم تو را هی زمزمه کردن
واسه من نه تو میشه نه فرقی داره . . .
 
 
از دشمنان برند شکایت به دوستان / چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم ؟
بنویس ای سنگتراش عاقبت شدم فداش ، بنویس تا بدونه عمرمو دادم براش . . .
 
 
بودیم و کسی پاس نمیداشت که هستیم
باشد که نباشیم و بدانند که بودیم . . .
 
 
ز کویت رفتم و الماس ِ طاقت بر شکستم برو با یار ِ خود بنشین که من بارِ سفر بستم
که بعد ِ رفتنم جانا هزار افسوس خواهی خورد فلانی یار ِ خوبی بود و من ،قدرش ندانستم . . .
 
 
وقتی دلمو شکستی حس کردم بیشتر دوستت دارم
چون حالا دلم چندین تیکه داشت که هر کدوم جداگونه دوستت داشت . . .
 
 
فکر میکردم که برام یه رفیق و همدمی
تو کویر آرزو باران رحمتی
به گمونم آخر عاشقای عالمی
بذار راحتت کنم ، فکر میکردم آدمی!
 
 
چقدر سخته
کسی رو که دوستش داری نتونی بهش بگی که دوستش داری وچقدر
بده که کسی تورو دوست داشته باشه واینو نتونه بهت بگه . . .
 
 
چقدر سخته
تو چشای کسی که تمام عشقت رو ازت دزدید وبجاش یه
زخم همیشگی رو قلبت هدیه داد زول بزنی و بجای اینکه
لبریز کنید و نفرت شی حس کنی که هنوز هم دوسش داری . . .
 
 
چقدر سخته
دلت بخواد سرتو باز به دیواری تکیه بدی که
یبار زیر آوار غرورش همه وجودت له شده . . .
 
 
چقدر سخته
تو خیالت ساعتها باهاش حرف بزنی اما
وقتی دیدیش هیچ چیزی بجز سلام نتونی بگی . . .
 
 
چقدر سخته
وقتی که پشتت بهشه دونه های اشک گونه هاتو خیس کنه
اما مجبور بشی بخندی تا نفهمه که هنوز دوسش داری . . .
 
 
چقدر سخته
گل آرزوهاتو تو باغ دیگری ببینی و هزار
بار خودتو بشکنی و اونوقت آروم زیر لب بگی
گل من
باغچهء نو مبارک





هر انکه یار خواهد یار بسیار
ولیکن فرق دارد یار با یار
دل من سایه لطف تو میخواست
و گرنه سایه دیوار بسیار

 


 

به دردهم اگرخوردیم قشنگ است ،به شانه بارهم بردیم قشنگ است ،دراین دنیاکه پایانش مرگ است ، برای هم اگرمردیم قشنگ است        

 


 

نه بلبل خواهد از بستان جدایی  نه گل دارد خیال بیوفایی اگر گفتی مرا الان چه حالیست میان قلب من جای تو خالیست.

 


 

ستاره هاروهرشب می بینم بااینکه دورند...تورو روزها هم نمی بینم کاش ستاره بودی...

 


 

کو طبیبی تا شکافد قلب خونین مرا/تا ببیند من نمردم عشق تو کشته مرا

 


 

اتل متل دلبرک-دلم برات زده لک -چه با پیام چه با تک- دوست دارم با نمک!

 


 

کوتاهترین فاصله برای گفتن دوستت دارم یک لبخند است یک دنیا لبخند برای تو...

 


 

توی این دنیای دیوونه یه دیوونه دیوونه وار دیوونته دیوونه

 


 

خواستی فراموشت کنم به این سایت مراجعه کن Www.to-khab-bebinin.com 
....

 


 

خداوند همه چیز راجفت آفرید:جزدماغ ودهن وقلب،مى دونى چرا؟چون بایدبراى خودت یک هم نفس یک هم زبان ویک هم دل پیداکنى


>>>>>>>>>>>>>>>>( اس ام اس عاشقانه داغ روز ) <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<


تا غروب این زمین تا طلوع واپسین در کتاب خاطراتم ماندگاری نازنین .


جملات کوتاه عاشقانه


ابرها به آسمان تکیه می کنند ، درختان به زمین و انسانها به مهربانی یکدیگر .

جملات کوتاه عاشقانه


ویران شد از نگاهت بنای استوار دلم ، حالا تو تنها ستون این ویرانه ای .


 


از دوری تو دلی پر از غم دارم / وز غصه ی تو همواره ماتم دارم / گر حق بدهد به من همه ملک وجود / گویم که گل روی تو را کم دارم .
 

 
آیین عشق بازی دنیا عوض شده ست / یوسف عوض شده ست ، زلیخا عوض شده ست / حق داشتی مرا نشناسی به هر طریق / من همچنان همانم و دنیا عوض شده ست .


جملات کوتاه عاشقانه


من برگ تو هم عابری و عشق قدمهایت / دل میبری و میگذری ، ای جانم به فدایت .

جملات کوتاه عاشقانه


تو را دیدم دلم بر باد کردم / برای دیدنت فریاد کردم / ندانستم که عشق اول جمیل است / تمام هستی ام بر باد کردم .


جملات کوتاه عاشقانه


اگر قلبم از چوب بود ، آن را به آتشکده ی چشمانت می سپردم !
 


نیستی کم نه از آیینه نه حتی از ماه / که ز دیدار تو من تشنه ترم تا از ماه / من محال است به دیدار تو قانع باشم / کی پلنگی شده راضی به تماشا از ماه .

جملات کوتاه عاشقانه


خوشا آنان که در بازار گیتی / خریدار وفا بودند و هستند / خوشا آنان که در راه رفاقت / رفیق با وفا بودند و هستند


 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> ( احساساتی و عشقولانه و رومانتیک ) <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<


هیچکس تلخیه ی لبخند مرا درک نکرد ، گریه های دل من پنهان است .


جملات کوتاه عاشقانه


نور دلیل تاریکی بود و سکوت دلیل خلوت ، تنها عشق بی دلیل بود که تو دلیل آن شدی .


جملات کوتاه عاشقانه


در دیاری که در آن نیست کسی یار کسی ، یا رب ای کاش نیفتد کار کسی به کسی



جملات کوتاه عاشقانه


دوست دارمش ، مثل دانه ای که نور را ، مثل مزرعه ای که باد را ، مثل زورقی که موج را ، یا پرنده ای که اوج را ، دوست دارمش .

 

 
آینده از آن کسانیست که به زیبا بودن رویاهای خود ایمان دارند . (النور روزولت)


جملات کوتاه عاشقانه


آه ، آدرس ما رو نداری ؟ کوه دل ، میدان غم ، خیابان وفا ، ایستگاه قلب ، مجاور فروشگاه عشق ، عقب قلبهای شکسته .


جملات کوتاه عاشقانه


بگو یارم کجاست تا خاک پایش را سرمه ی چشمانم کنم .

جملات کوتاه عاشقانه


بعد از رفتن تو ، آسمان چه معصومانه می بارد ، ستاره ها روشنایی را از دست دادند ، ابرها در هم تپیده شدند و خورشید دیگر طلوع نکرد .


جملات کوتاه عاشقانه


خدا را دوست دارم چون هرچه دارم از او دارم ، اگر عاشقم از اوست ، اگر صادقم صداقتم از اوست ، اگر شادم شادیم از اوست ، اگر زندگی می کنم زندگیم از اوست .


جملات کوتاه عاشقانه


عزیزم هرگاه به جایی رسیدی فراموش نکن که از کجا آغاز کردی .

>>>>>>>>>>>>>>>>>( اس ام اس های لاو )<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<


دلم بهانه میکند طلوع دیدن تو را / تا به کجا دلم کشد حسرت دیدن تو را ؟


جملات کوتاه عاشقانه


آرامتر سکوت کن ، صدای بی تفاوتی هایت آزارم میدهد !


جملات کوتاه عاشقانه


به دل میگم شب یا سحر یادش نکن / دلم میگه دیونشم ، تو هم فراموشش نکن .

 



اتل متل صداقت / دل به تو کرده عادت / برات دعا میکنم / اینه رسم رفاقت !
 

 

 
ای که ترنم محبت را در قلبت احساس کردم / تو را به تکرار همه دوستت دارم های دنیا دوست دارم .

 

جملات کوتاه عاشقانه


دلتنگ تو امروز شدم تا فردا / فردا شد و باز هم تو گفتی فردا / امروز دلم مانده و یک دنیا حرف / یک هیچ به نفع دل تو تا فردا .


جملات کوتاه عاشقانه


آرزو میکنم که فرو افتادن هر برگ پاییزی آمینی باشد برای آرزوهای قشنگت !


جملات کوتاه عاشقانه


دیگر در این قمار نباید زیان دهم / بگذار در جدا شدن از یار جان دهم / همچون نسیم می گذرد تا به رفتنش / چون بوته زار دست برایش تکان دهم .


جملات کوتاه عاشقانه


با هر بهانه و هوسی عاشقت شده است / فرقی نمی کند چه کسی عاشقت شده است / چیزی ز ماه بودن تو کم نمی شود / گیرم که برکه ای ، نفسی عاشقت شده است .

جملات کوتاه عاشقانه


من همانم که اگر دوست مرا یاد کند / به صفای قدمش دیده ی خود را فرش کنم .

 
>>>>>>>>>>>>>>>>> ( بهترین اس ام اس های عاشقانه و جالب جدید داغ روز )<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<


گر مذهب مردمانِ عاقل داری / یک دوست بسنده کن که یک دل داری . . .

 


 
گلی از شاخه هاچیدم برایت / زدم بوسه به یادت بی نهایت

اگر قاتل تو را کشت ای قناری / بگو آخر ، که گیرد خونبهایت !

 

 
ساقیا! باز خماریم به جامی بنواز / خاطر خسته ما را به سلامی بنواز

گر میسر نشود بگذری از کوچه ما / گاه گاهی دل ما را به پیامی بنواز !

 

گفتی اندر خواب بینی بعد این روی مرا

ماه من ، در چشم عاشق آب هست وخواب نیست . . .

 

 
به یادتان می آورم تا بدانید که

زیباترین منش آدمی محبت اوست

پس محبت کنید، چه به دوست، چه به دشمن

که دوست را بزرگ کند و دشمن را دوست . . .

(کورش کبیر)

برایت از طلا تختی ، مسیری رو به خوشبختی

برایت عمر نوحی را ، وقار همچو کوهی را

برایت صبر ایوبی ، حیاتی مملو از خوبی

برای شاد بودن را ، فقط آزاد بودن را

آرزو دارم . . .

کوچک باش و عاشق ، که عشق خود میداند آیین بزرگ کردنت را . . .

آخرچه شد که یاردست ازسرم کشید / یکباره برد ز یاد آن وعده و وعید

من که وجود خود کردم به نام او / اما چگونه شد او نام خود ندید . . .

 
با عزیزان در نیامیزد دل دیوانه ام / در میان آشنایانم ولی بیگانه ام

به سلامت گل لاله دیگه عاشقی محاله / بسته شد کتاب قصه با تو بودن یک خیاله . . .

>>>>>>>>>>>>>>> ( اس ام اس های عاشقانه و رومانتیک و احساساتی )<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<



خدا به من  زیستی عطا کن که در لحظه ی مرگ ، به بی ثمری لحظه ای که برای زیستن تلف کردم ، سوگوار نباشم .
 

 
ارزش وجودی انسان به اندازه ی حرف هایی است که برای نگفتن دارد .
 
 
 
هرکس را نه بدان گونه که هست احساسش می کنند ، بدان گونه که احساسش می کنند ، هست .
 
 
شاخه گلت سالها بود در میان دفترت خوابیده بود ، بی اجازت امروز بیدارش کردم .
 

همه بغض من تقدیم غرور نازنینت باد ، غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد .
 
خیالت راحت ، دیگر اشکی نیست که به بالینت بریزد و احساس را شکوفا کند ، تنها بغضیست که فرو رفتنش حسرت در چشمانم می تازد .
 
بریدم بند ناف دلبستگی را با قیچی دلسردی .
 
رابطه ی قلبی دو دوست نیاز به بیان الفاظ و عبارات ندارد . (جبران خلیل جبران)
 
نماز عشق ترتیبی ندارد ، چرا که با نخستین سر بر خاک گذاردن ، دیگر برخواستی نیست . (ارد بزرگ)
 
اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ، او جانشین همه ی نداشتن های من است .


>>>>>>>>>>>>>>>> ( اس ام اس های قهر و آشتی کردن )<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<


چی میشد تو هم منو دوستم میداشتی نازنین / جای گریه رو لبام خنده می کاشتی نازنین / حالا که قهری باهام ولی بدون دوستت دارم / طاقت قهر ندارم پس آشتی آشتی نازنین

 

قهر مکن ای فرشته روی دلارا / ناز مکن ای بنفشه موی فریبا / طعنه و دشنام تلخ اینهمه زیبا / ناز تو را میکشم به دیده منت / سر به رهت مینهم به عجزو تمنا

همیشه رفتن بهترین نیست / گاهی میان رفتن و ماندن هیچ فرقی نیست / چه قهر باشیم چه آشتی اصل درست این است / که عزیزان ما در خانه ی دل ما جای دارند
 

بهانه میتراشی و مرا عذاب میدهی / به روح بی قرار من تو اضطراب میدهی / دلم پر از گلایه ها تنم اسیر درد و خون / ولی تو قهر با دلم برای لحظه ای مکن
 
 
بیا با پاک ترین سلام عشق آشتی کنیم / بیا با بنفشه های لب جوی آشتی کنیم / بیا از حسرت و غم دیگه با هم حرف نزنیم / بیا بر خنده ی این صبح بهار خنده کنیم
 

در پایان زندگی خواهیم گفت: گاش فقط چند لحظه بیشتر فرصت داشتیم، تا خوب بهم نگاه کنیم و همه ی ناگفته های مهرآمیز یک عمر را در چند ثانیه بگوییم، پس نازنین بیا آشتی کنیم با مهر
 

قهر هم با دوست معنی میدهد / هیچکس با دشمن خود، قهر نیست / قهر او هم نشان دوستی است
 

جنس من از آهن و از سنگ نیست / من دلم تنگ است و یار دلتنگ نیست / حال دل از من نمیپرسی چرا؟ / حال پرسیدن که دیگر ننگ نیست
 

اون منم که عاشقونه شعر چشماتو میگفتم / هنوز خیس میشه چشمام وقتی یاد تو میافتم / هنوز میای تو خوابم تو شبای پر ستاره / هنوزم میگم خدایا کاشکی برگرده دوباره
 

منو ببخش عزیزم که از تو می گریزم / میسوزم و خاموشم تو خودم اشک میریزم / منو ببخش اگه خیلی بهت بدی کردم

 
عشق یعنی با تو خواندن از جنون / عشق یعنی سوختنها از درون
عشق یعنی سوختن تا ساختن / عشق یعنی عقل و دین را باختن . . .
 
تو را در مثنوی پیدا نکردم / حضور دیگری پیدا نکردم
سرودم هر غزل تنها بودی  برایت ثانوی پیدا نکردم . . .
 
قدر یاران قدیمی را بدان ای نازنین ، فرش های کهنه را مردم گران تر می خرند . . .
 
نمیدانم چرا بیمارم امشب / سکوتی خفته در گفتارم امشب
غم اشک دلم آهسته می گفت / پریشان از فراق یارم امشب . . .
 
عشق یعنی شاخه ای گل در سبد / عشق یعنی دل سپردن تا ابد
عشق یعنی سروهای سربلند / عشق یعنی خارها هم گل کنند . . .
 
دست من کوتاه از دیدار توست / قلب من اما همیشه یاد توست . . .
 

هرگاه دلت یاد کسی کرد و فرو ریخت ، آنگاه به یاد آر که من نیز به یاد تو چنینم  . . .
 
سفر مگو که دل از خود سفر نخواهد کرد / اگر منم که دلم بی تو سر نخواهد کرد
من و تو پنجره های قطار در سفریم / سفر مرا به تو نزدیکتر نخواهد کرد . . .
 

ما را کبوترانه وفادار کرده است / آزاد کرده است و گرفتار  کرده است
بامت بلند باد که دلتنگیت مرا / از هرچه هست غیر تو بیزار کرده است . . .
 

لاله ی داغ دیده را مانم / اشک از رخ چکیده را مانم
دست تقدیر از تو دورم کرد / گل از شاخه چیده را مانم

>>>>>>>>>>>>>>> ( اس ام اس بوس,اس ام اس بوسه,بوس عاشقانه )<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

درشیرینی بوسه غرق بودیم ، که ناگهان شوری اشک رابر لبانم احساس کردم وفهمیدم که این بوسه جدایی است . . .

جملات کوتاه عاشقانه

من گل پژمرده ای هستم ، چشمهایم چشمه خشک کویر ،

تشنه یک بوسه خورشید ، تشنه یک قطره شبنم . . .

 
جملات کوتاه عاشقانه

دیشب باران قرار با پنجره داشت / روبوسی آبدار با پنجره داشت
یکریز به گوش پنجره پچ پچ کرد / چک چک ، چک چک … چکار با پنجره داشت . . .

یه بوسه یه حقه عاشقانه‌ست برای وقتی که کلمات در بیان احساسات عاجز است . می‌بوسمت!

 

 
عزیزم، بوسم میدی . بوسم میدی .بوسم میدی .بوسم میدی . خیلی بو سم میدی، سم پاشی می کردی؟


اگه نمیزاری بوست کنم اگه نمیزاری نازت کنم اگه نمیزاری بغلت کنم حداقل بزار جیگرتو بخورم که . . آخه من جیگر گوسفند خیلی دوست دارم


هر کسی بوسه ستاند ز لب یار کسی/بی گمان دست در آغوش نگارش ببرند . . .


وقت رفتن همه را می بوسید/به من از دور نگاهش را داد/یادگاری به همه داد و به من/انتظار سر راهش را داد

سلام ؛ من پستچی هستم با پست سفارشی واستون یه بوس فرستادن اگه ممکنه لپ تون رو جلو بیارین تحویل بگیرین


گویند غروب جایی است که آسمان زمین را می بوسد امشب برایت غروب میکنم آسمان من کجایی؟
لبخند تو طلوع و بوسه ی تو غروب منه ممنونم بخاطر اینکه بهترین و شگرف ترین دوست و همدم منی

 



برو بشین رو پشت بوم روتو بکن به آسمون در جهت وزش باد یه بوس فرستادم برات


 


تمام شیرینی عسل از بوسه است پاسخ هر بوسه ای یک بوسه است بهترین هدیه پس از یک انتظار بشنوید از من فقط یک بوسه است

 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ( اس ام اس عاشقانه داغ روز ) <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<


تا غروب این زمین تا طلوع واپسین در کتاب خاطراتم ماندگاری نازنین .


جملات کوتاه عاشقانه


ابرها به آسمان تکیه می کنند ، درختان به زمین و انسانها به مهربانی یکدیگر .

جملات کوتاه عاشقانه


ویران شد از نگاهت بنای استوار دلم ، حالا تو تنها ستون این ویرانه ای .


 


از دوری تو دلی پر از غم دارم / وز غصه ی تو همواره ماتم دارم / گر حق بدهد به من همه ملک وجود / گویم که گل روی تو را کم دارم .
 

 
آیین عشق بازی دنیا عوض شده ست / یوسف عوض شده ست ، زلیخا عوض شده ست / حق داشتی مرا نشناسی به هر طریق / من همچنان همانم و دنیا عوض شده ست .


جملات کوتاه عاشقانه


من برگ تو هم عابری و عشق قدمهایت / دل میبری و میگذری ، ای جانم به فدایت .

جملات کوتاه عاشقانه


تو را دیدم دلم بر باد کردم / برای دیدنت فریاد کردم / ندانستم که عشق اول جمیل است / تمام هستی ام بر باد کردم .


جملات کوتاه عاشقانه


اگر قلبم از چوب بود ، آن را به آتشکده ی چشمانت می سپردم !
 


نیستی کم نه از آیینه نه حتی از ماه / که ز دیدار تو من تشنه ترم تا از ماه / من محال است به دیدار تو قانع باشم / کی پلنگی شده راضی به تماشا از ماه .

جملات کوتاه عاشقانه


خوشا آنان که در بازار گیتی / خریدار وفا بودند و هستند / خوشا آنان که در راه رفاقت / رفیق با وفا بودند و هستند

هیچ نظری موجود نیست: