یک دومین ثبت کنید و هاست رایگان بدهید

Reseller hosting

توضیحات:

ابتدا به سایت

www.persianregister.ir

مراجعه کنید و یک دومین یک ساله یا 5 ساله به نام خود ثبت کنید

توجه کنید که با دومین رایگان نمیتوان ثبت نام کرد

دومین یک ساله در حال حاضر 4270 تومان میباشد

این سایت مطمین بوده و ارزانترین تعرفه را ارایه می دهد
سپس به لینک عکس بالا مراجعه کنید
روی دکمه
signup
کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید
دومین شما در عرض 24 ساعت فعال شده و
DNS
مربوط به یوهاستینگ را در آن وارد نمایید.
به این ترتیب میتوانید یک سایت جهت ارایه فضای میزبانی رایگان داشته باشید.
هر گونه مشکل یا سوالی واستون پیش اومد ایمیل بزنید
hamid53214@gmail.com

به جامعه ايران مجازي بپيونديد----دنيايي جديد -----كشوري كه شما ميسازيد--- سياست اقتصاد جنگ

۱۳۹۳ خرداد ۱۸, یکشنبه

مثل پروانه میگردم دور سرت

مثل پروانه میگردم دور سرت که همه ببینن و برن از دور و برت منو و تو دیگه تو قلب هم حبسیم همه عیب دارن فقط منو و تو بی نقصیم نمی ارزه یه لحظه ازت دور شم باید همه ما رو ببینن و زود کور شن واسه تو یه عاشق صد در صدم که تو رو دیدم پرید عقل از سرم به جز تو دیگه من هیچکی رو نمیخوام وقتی باشی بقیه به چش نمیان چه حس خوبی دارم باهات امشب من خودت مثل گل و چشات شبنم دوست دارم همه ببیننت و محوت شن ولی من مهمون دل گرمت شم آخه دیگه مثل تو کسی نیست که واسه همینه که دل کندن ریسکه از خدا میخوام که تو رو نگیره از من اگه تو نباشی میمیرم از غم میدونم تو عاشق من میشی کم کم منم میشم همونی که میخوای حتما همیشه تو زندگی بلند پرواز بودم چیزایی که میخواستم خاص بودن حالا من به تو میگم که دل به تو میدم بیا که فاصله کم بشه از تو تا ابد خوشحالم که دستاته با من با تو میرن بالا ضربان قلب احساساتم دچار نوسان قطعا با توام خوبم و خوبه که با تو باشم دوست دارم با صدای تو از خواب پاشم کی حاضر به خاطرت دنبال تو راه بره آره اینقدر بیا تا که بالاخره وا بده قطعا هستن کسایی که حتما یه حرفی زدن و دبه کردن نری بهشون رو بدی پیش من که اومدی باید اون بالا ها دنبالت بگردم از خدا میخوام که تو رو نگیره از من اگه تو نباشی میمیرم از غم میدونم تو عاشق من میشی کم کم منم میشم همونی که میخوای حتما

هیچ نظری موجود نیست: