یک دومین ثبت کنید و هاست رایگان بدهید

Reseller hosting

توضیحات:

ابتدا به سایت

www.persianregister.ir

مراجعه کنید و یک دومین یک ساله یا 5 ساله به نام خود ثبت کنید

توجه کنید که با دومین رایگان نمیتوان ثبت نام کرد

دومین یک ساله در حال حاضر 4270 تومان میباشد

این سایت مطمین بوده و ارزانترین تعرفه را ارایه می دهد
سپس به لینک عکس بالا مراجعه کنید
روی دکمه
signup
کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید
دومین شما در عرض 24 ساعت فعال شده و
DNS
مربوط به یوهاستینگ را در آن وارد نمایید.
به این ترتیب میتوانید یک سایت جهت ارایه فضای میزبانی رایگان داشته باشید.
هر گونه مشکل یا سوالی واستون پیش اومد ایمیل بزنید
hamid53214@gmail.com

به جامعه ايران مجازي بپيونديد----دنيايي جديد -----كشوري كه شما ميسازيد--- سياست اقتصاد جنگ

۱۳۸۸ مهر ۹, پنجشنبه

اس ام اس عاشقانه سری هشتم

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 1

آخرین تکه قلبم را به پروانه ای دادم که رنگ پرهایش سوی دیدن را از من گرفت ، به او دادم چون از تمامی چیزهای دور و برم پاکتر بود ، حتی آبی تر از حوض آبی كلبه ی تنهایی ام ...

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 2
کاش غرورم را که در پستوی سادگی ام پنهان بود می یافتی، اما تو این سادگی را بهانه ای قرار دادی برای در هم شکستن غرورم..


SMS عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 3
توی زندگیت هرگز اخم نکن چون ممکنه یه نفر فقط به لبخند تو زنده باشه..


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 4
تا روزی كه رفتی می پنداشتم عشق همه اش شیرینی است! اما آن روز چشمانت به من آموخت كه با آخرین نگاه است كه اولین رنج آغاز می شود..

SMS عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 5
تو را برای وفای تو دوست می دارم، و گرنه دلبر پیمانه شكن که فراوان است..


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 6
اگر بوی گلی را دوست نداری لا اقل شاخه هایش را نشكن ..


SMS عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 7
می دونی چرا دل به دلت دادم؟ به خاطر شباهتت به ماه ، با این تفاوت که ماه سه حرف داره ولی تو حرف نداری!


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 8
می گن خدا بهترین نعمتش رو به بهترین بنده هاش میده، ولی من که بهترین بندش نیستم! پس چرا تو رو به من داده ؟!


SMS عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 9
برای شکستن من یه اخم کافیه... نیازی به فریادت نیست، واسه اشک ریختنم سکوت تو کافیه... نیازی به قهر نیست، برای مردنم حرف رفتنت کافیه... نیازی به انجامش نیست..

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 10
تو ممكن است در تمام دنیا فقط یك نفر باشی ، ولی برای یك نفر تمام دنیا هستی..

۱۵ نظر:

ناشناس گفت...

خیلی جدید نبود می تونستی بهتر هم باشی

ناشناس گفت...

خیلی جدید نبود می تونستی بهتر هم باشی

ناشناس گفت...

جالب بودبيشترش كنيد

معصومه گفت...

علي رودوست دارم دعاكنيد

ناشناس گفت...

منم e روخیلی دوست دارم واسمون دعا کنید

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...

حی بد نبود

ناشناس گفت...

من محبوبه را دوست دارم تورو خدا برام دعاکنید پیام هاهم خیلی خوب بودن
فدای همه ی شما دعایادتون نره

ناشناس گفت...

من فاطمه را خيلي خيلي دوست دارم برام خيلي دعا كنيد.جالب بود

ناشناس گفت...

جالب بود مرسی
برای دل صادق و عاشق همتون دعا میکنم خواهشا شما هم برای من دعا کنین خیلی پ...دوستش دارم فقط از خدا میخوام ختم به خیر بشه....التماس دعا

تنها گفت...

خیلی خیلی خوب بود من رحیمه رو دوست دارم.عاشقشم ولی می خواد ازم جدا بشه برام دعا کنین.

محسن گفت...

سلام
جملات قشنگی بود.
اگه اجازه بدین منم جزء عشاق باشم.عاشق ستاره شدم.تمام زندگیمه .لطفاَ برامون دعا کنید.

ناشناس گفت...

خيلي عالي بود.ممنون.من حوريه رو دوست دارم.تمام وجودمه.برامون دعا کنيد تا به هم برسيم.....

ناشناس گفت...

kheli khob bood mer30 vaghan :X:D:*

ناشناس گفت...

smsها رو خیلی عالی بودن میر29+1 !!
از من که گذشت در 18 سالگی بهم گفت نه خودش عاشق کسی بود اون هم رهاش کرد تنها شد شاید دلش شکست ولی بازهم یکی دیگه رفت خواستگاریش قبول نکرد جوابش نه بود .. من که دلم شکسته بود فکر کردم به اون گفت نه به من میگه بله در 20 سالگی با خوشحالی بازهم بهش گفتم گفت نه چه دل سنگی داشت من هم عاشق بودم خیلی سخته ..!