یک دومین ثبت کنید و هاست رایگان بدهید

Reseller hosting

توضیحات:

ابتدا به سایت

www.persianregister.ir

مراجعه کنید و یک دومین یک ساله یا 5 ساله به نام خود ثبت کنید

توجه کنید که با دومین رایگان نمیتوان ثبت نام کرد

دومین یک ساله در حال حاضر 4270 تومان میباشد

این سایت مطمین بوده و ارزانترین تعرفه را ارایه می دهد
سپس به لینک عکس بالا مراجعه کنید
روی دکمه
signup
کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید
دومین شما در عرض 24 ساعت فعال شده و
DNS
مربوط به یوهاستینگ را در آن وارد نمایید.
به این ترتیب میتوانید یک سایت جهت ارایه فضای میزبانی رایگان داشته باشید.
هر گونه مشکل یا سوالی واستون پیش اومد ایمیل بزنید
hamid53214@gmail.com

به جامعه ايران مجازي بپيونديد----دنيايي جديد -----كشوري كه شما ميسازيد--- سياست اقتصاد جنگ

۱۳۸۸ مهر ۹, پنجشنبه

اس ام اس عاشقانه سری پنجم

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 1
ساده نبود دیدن خونه وقتی که تو دست خزونه، جدایی و غروب خنده، دلشوره و درد شبونه، ساده نبود از تو گذشتن، فاصله ی بین تو و من، تحمل مرگ ترانه، مرثیه ی شبونه خوندن..
فرستنده: 0936xxxx030

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 2
آسمون به دریا گفت این بالا خیلی خوبه، همه جا رو میشه دید. دریا گفت این پایین از اون بالا هم بهتره، چون فقط تو رو میشه دید.. تقدیم به آسمون قلبم..
فرستنده: تبسم به شماره 0910xxxx462


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 3
تو اگه پاییز زردی واسه من بهار سبزی، تو اگه هوای سردی واسه من همیشه گرمی، تو اگه ابر سیاهی واسه من ابر بهاری، تو اگه دشت گناهی واسه من یه بی گناهی، تو اگه غرق نیازی واسه من یه بی نیازی، تو اگه رفیق راهی واسه من یه تکیه گاهی..
فرستنده: تبسم به شماره 0910xxxx462


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 4
من این جا بس دلم تنگ است و هر سازی که می بینم بدآهنگ است، بیا ره توشه برداریم، قدم در راه بی برگشت بگذاریم، ببینیم آسمان هر کجا آیا همین رنگ است؟!..
فرستنده: محسن بیگی از گیلان غرب به شماره 0918xxxx176

SMS عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 5
بعضیا بی غصه پیرن، بعضیا با غم رفیقن، بعضیا از بس عزیزن، هرگز از دلها نمی رن..
فرستنده: نفیسه به شماره 0919xxxx650


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 6
اگرچه نازنینان را وفا نیست،گلستانی چو باغ آشنا نیست، اگر بر چرخ هفتم پا گذارُم، دلُم یک لحظه از یادت جدا نیست..
فرستنده: نفیسه به شماره 0919xxxx650


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 7
در میان رفقا اشرف دلدار تویی، در ترازوی وفا من کم و بسیار تویی..
فرستنده: 0913xxxx905


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 8
وقتی میشی نیاز من اگه نباشی پیش من، اشکای چشممو ببین که می ریزه به پای تو، بازم که بی قرارم و دلواپس نگاه تو، تموم هستی منی بمون همیشه پیش من، اگه شدم عاشق تو نذار که بی تاب بمونم، لالایی شبام تویی نذار که من خواب بمونم، دارم برات شعر می خونم شاید به یادم بمونی، فقط یه چیز ازت می خوام: "همیشه عاشق بمونی.."
فرستنده: 0935xxxx255


SMS عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 9
این که مدام به سینه ات می کوبد قلب نیست! ماهی کوچکیست که طعم تنگ آزارش می دهد و بوی دریا هوائیش کرده، قلب ها همه نَهنگانند. در اشتیاق اقیانوس!
فرستنده: 0936xxxx069

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 10
مثل باران چشم هایت دیدنی است، شهر خاموش نگاهت دیدنیست، زندگانی معنی لبخند توست، خنده هایت بی نهایت دیدنی است..
فرستنده: 0936xxxx266

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 11
روزگار گله مندی شده است، من بگریم تو بخندی شده است، از دلم یاد نکردی شاید، عشق هم سهمیه بندی شده است!
فرستنده: 0936xxxx266


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 12
من همیشه یادت هستم، تو رو از جون می پرستم، من فقط با تو می تونم توی این دنیا بمونم، اگه تو نباشی پیشم می دونی دیوونه میشم، آخه من خیلی می ترسم، میگن عاشقی جنونه، نمیگم عاشقت مرده، اما دیگه نیمه جونه..
فرستنده: 0936xxxx266


SMS عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 13
تو دنیا سعی کن دو نفر باشی: برای خودت زندگی کنی، برای دیگری زندگی باشی..
فرستنده: مژگان از انزلی به شماره 0911xxxx434


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 14
هر روز صبح و هر شب قبل از خواب این کلمات رو بگو. یک هفته نمی کشه آدمی میشی که همه با یک نگاه عاشقت میشن: موفقیت، ثروت، زیبایی، آرامش، جدیت، فکر، امید، شوق، ایمان، مهر، انرژی، محبت، دوستی، پافشاری.
نگارش: اختصاصی مدیر وبلاگ


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 15
و این هم سخن بسیار زیبایی از زنده یاد دکتر علی شریعتی: آن چه بدان دچاریم حیرت انگیز تر از آن است که آن قدر خاطرجمع بود که دلهره ی قضاوت این و آن داشت و آن قدر بی درد زیست که از نقد ناقدی به فغان آمد!!

هیچ نظری موجود نیست: