یک دومین ثبت کنید و هاست رایگان بدهید

Reseller hosting

توضیحات:

ابتدا به سایت

www.persianregister.ir

مراجعه کنید و یک دومین یک ساله یا 5 ساله به نام خود ثبت کنید

توجه کنید که با دومین رایگان نمیتوان ثبت نام کرد

دومین یک ساله در حال حاضر 4270 تومان میباشد

این سایت مطمین بوده و ارزانترین تعرفه را ارایه می دهد
سپس به لینک عکس بالا مراجعه کنید
روی دکمه
signup
کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید
دومین شما در عرض 24 ساعت فعال شده و
DNS
مربوط به یوهاستینگ را در آن وارد نمایید.
به این ترتیب میتوانید یک سایت جهت ارایه فضای میزبانی رایگان داشته باشید.
هر گونه مشکل یا سوالی واستون پیش اومد ایمیل بزنید
hamid53214@gmail.com

به جامعه ايران مجازي بپيونديد----دنيايي جديد -----كشوري كه شما ميسازيد--- سياست اقتصاد جنگ

۱۳۹۱ اسفند ۹, چهارشنبه

اس ام اس عشقولانه بهمن ۹۱

دلتنگی احساس قشنگیه وقتی ، اونی که دوستش داری فراموشت نمیکنه


.

.

.

بادکنک من تاب نفسی که به او دادم ندارد ، ببین چگونه سر به هرکجا می اندازد که تهی شود از اندوه …



.

.

.

نازنین تر ز تو کس نیست که یادش بکنم … سر و دل عاشق یک ناز نگاهش بکنم … تا زمین هست و زمان هست بگویم از تو … تو عزیزی و عزیزان بفدایش بکنم



.

.

.



جملات عاشقانه

اتل متل تو ماهی … دیدم که چشم به راهی … برات پیام نوشتم … نگی دوست نداشم …… ( تقدیم به تو که دوست دارم همیشه )



.

.

.



فدای رفیقی که رو طاقچه دلش گاهی قاب مارو هم یه دستمالی میکشه !

.

.

.

زیباست وقتی قلبی داری که صاحبش خودت هستی ، اما زیباتر آن است که دوستی داری که قلبش تو هستی

.

.

.

نه مرا خواب به چشم ، نه مرا دل به دست … چشم و دل هر دو به دیدار تو آشفته و مست !



.

.

.






.

.

.

دستمال خیس آرزوهایم را فشردم ، همین سه قطره چکید : با ، من ، بمان

.

.

.

خانه های جدول زندگیم را دستان مهربانت یک به یک پر کرد و رمز جدول چنین بود : دوستم بدار …

.

.

.

ما که به دل عشق تو را کاشتیم … ما که به سر شوق تو پنداشتیم … بود اگر صحبت دوست داشتن … بیشتر از هرکه تو را داشتیم



.

.

.



اس ام اس عشقولانه

بیاد داشته باش که انسانها در کنار هم عاشقند و دور از هم عاشقتر . هرجا که باشی ، هرکجا که باشم ، دوستت دارم

.

.

.

بیادتم چون دوستت دارم ، به فکرتم چون برام عزیزی ، ناراحتتم چون ازم دوری ، دلم گرفته چون نمیبینمت ، از دور میبوسمت چون بهترینی



.

.

.



تو در زمین مال منی ، در آسمان ماه منی ، ستاره و شمع منی ، همیشه در قلب منی عزیزم



.

.

.



جملات عاشقانه جدید



این روزها دچار سر گیجه‌ام

تلخ تر از تلخ…

زود می رنجم ، انگار گمشده‌ام! حتی گاهی می‌ترسم …

چه اعتراف بدی…

شاید لحظه کوچ به من نزدیک شده، دلم هوای سردی غربت دارد …

.

.

.

کاش می دانستم این سرنوشت را چه کسی برایم بافته…

آن وقت به او می گفتم یقه را آنقدر تنگ بافته ای که بغضهایم را نمیتوانم فرو ببرم…

.

.

.



اس ام اس عاشقانه بهمن ۹۱

جز حروف نام تو

تمام حرف ها

اضافه اند …

.

.

.

داغونی ام از آنجا شروع شد که فهمیدم …

از میان این همه “بود”من در آرزوی یکی ام که ” نبود “



.

.

.



جدیدترین جملات عاشقانه

چشمهای تــو ، یک مرضِ مسری دارند

هربار نگاه می کنم …

تب می کند ، وجودم …



.

.

.

باختی در کار نیست

برای تو

قلبم را ریسک می کنم

یا می برم….

یا می میرم….

.

.

.

از آنسوی تنهایی

از آنسوی بغض

از آنسوی باران

کسی صدایم میکند؛

تو بگو

…بروم یا بمانم؟!

.

.

.

گاهی پروانه ها هم

اشتباه عاشق میشوند

بجای شمع

گرد چراغهای بی احساس خیابان میمیرند …/!/



.

.

.



اس ام اس احساسی

گاهی تنهایی آنقدر قیمت دارد که درب را باز نمی کنم

حتی برای “تو” که سالها منتظر در زدنت بودم …

.

.

.

شاید اگر

انسانیت

هم مارک دار بود

خیلی از آدم ها آن را به تن می کردند !

.

.

.

درگیر جنگ تن به تنم با تنی که نیست…

دارم شکست میخورم از دشمنی که نیست…



.

.

.






.

.

.



هرگاه از قلبهای بی عاطفه خسته شدی ، به یاد قلبی باش که به یادت می تپد



.

.

.



غروب غمت را به هر قیمتی خریدارم ، چون طلوع شادیت را از ته دل دوست دارم



.

.

.



نون و پنیر و نمک … جیگر منی با نمک … عشق و صفا ، محبت … I love you به شدت

.

.

.



متن عاشقانه

به یمن آمدنت هزاران ستاره در آسمان آبی دلم درخشید ، تو اولین و آخرین حکایت بی انتهای عشقی

.

.

.

آن نازنین کجاست که یادم نمیکند … صد غم به سینه دارم و شادم نمیکند … یک لحظه آنکه بی من هرگز نمی نشست … امروز به یاد کیست که یادم نمیکند

.

.

.

من به پرواز نمی اندیشم ، به تو می اندیشم ، به تو که بهتر از اندیشه یک پروازی



.

.

.



تا تویی در خاطرم ، با دیگران بیگانه ام … با خیالت همنشین ، با دوریت دیوانه ام

.

.

.

سوزی که برف داره بارون نداره … معرفتی که تو داری هیچ کس نداره



.

.

.



آفتاب که می تابد ، پرنده که میخواند ، و نسیم که میوزد ، با خودم میگویم؛ حتما حال تو خوب است که جهان این همه زیباست …

.

.

.



اس ام اس عشق و عاشقی

آدمهای ساده را دوست دارم ، آنهایی که بدی هیچکس را باور ندارند ، آنهایی که برای همه لبخند دارند ، آنهایی که بوی ناب ” آدم ” میدهند. و من باور دارم که تو از آنهایی ….

.

.

.

دیدی وقتی گل سرخ میخواد برای پروانه جا باز کنه قلبش ترک میخوره ؟ یه وقتایی اونجوری دوست دارم

.

.

.

درخت دوستی را با قلب میکارند نه با دست … تو را من با قلب دوست دارم نه با حرف !



هیچ نظری موجود نیست: