یک دومین ثبت کنید و هاست رایگان بدهید

Reseller hosting

توضیحات:

ابتدا به سایت

www.persianregister.ir

مراجعه کنید و یک دومین یک ساله یا 5 ساله به نام خود ثبت کنید

توجه کنید که با دومین رایگان نمیتوان ثبت نام کرد

دومین یک ساله در حال حاضر 4270 تومان میباشد

این سایت مطمین بوده و ارزانترین تعرفه را ارایه می دهد
سپس به لینک عکس بالا مراجعه کنید
روی دکمه
signup
کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید
دومین شما در عرض 24 ساعت فعال شده و
DNS
مربوط به یوهاستینگ را در آن وارد نمایید.
به این ترتیب میتوانید یک سایت جهت ارایه فضای میزبانی رایگان داشته باشید.
هر گونه مشکل یا سوالی واستون پیش اومد ایمیل بزنید
hamid53214@gmail.com

به جامعه ايران مجازي بپيونديد----دنيايي جديد -----كشوري كه شما ميسازيد--- سياست اقتصاد جنگ

۱۳۹۱ اسفند ۹, چهارشنبه

سری جدید اس ام اس های عاشقانه و احساسی و جملات زیبای دی ماه ۹۱

دعایت میکنم هر شب به عطر میخک و مریم / الهی در دلت هرگز نباشه غصه و ماتم


.



.



.



نیمکت با هم بودنمان تنهاست ، من دل نشستن ندارم ، تو دلیل نشستن باش !



.



.



.

میخواهمت چنانکه شب خواب را / می جویمت چنانکه لب تشنه آب را

حتی اگر نباشی می آفرینمت / چنانکه التهاب بیابان سراب را

.



.



.






.



.



.



وسعت دوست داشتن همیشه گفتنی نیست

پس به وسعت تمام ناگفته ها دوستت دارم . . .



.



.



.

دلم در حلقه غمها نشسته / زبانم بسته و سازم شکسته

وجودم پر ز شعر عاشقانست / تورا می خواهم و این ها بهانست . . .



.



.



.



جملات عاشقانه



تو آن ستاره ی منی که گر شبی ز کلبه ام گذر کنی از شوق روی ماه تو صدای خنده ی دلم به عالمی سفر کند . . .



.



.



.

باز آمدنم به خدمتت دیر نشد / اندیشه مکن دلم ز تو سیر نشد

یک موی تو را به عالمی نفروشم / تو جان منی ، کسی ز جان سیر نشد



.



.



.



اس ام اس احساسی

عشق یعنی جسم و جانم مال تو / عشق یعنی پرسش از احوال تو

عشق یعنی از خودم من خسته ام / عشق من ، به تو دل بسته ام



.



.



.

گاهی اوقات فکر کردن به بعضی ها، ناخودآگاه لبخندی روی لبانت می نشاند

دوست دارم این لبخند های بیگاه و آن بعضی ها را . . .

.



.



.

جملات ناب و زیبا

کوچه پس کوچه این شهر تو را می بوید

عطر خوش بوی تنت ناب تر از مُشک و گلاب

بوسه ای از لب شیرین تو شد سهم دلم

این غزل جای من امشب شده بد مست و خراب . . .



.



.



.



هم رنگ تمام آرزوهای منی / غارتگرجان ومال و دنیای منی

بی تونفس کشیدنم ممکن نیست / ساده بگویم که همه دنیای منی . . .



.



.



.

گاهی فرار می کنم

از فکر کردن به تو

مثل رد کردن آهنگی که

خیلی دوستش دارم . . .



.



.



.



شعر عاشقانه

تمام قندهای توی دلم را آب کردم برای تو

تویی که چایت را همیشه تلخ می خوری . . .



.



.



.

نیمه گمشده ام نیستی که با نیمه ی دیگر به جستجویت برخیزم

تو تمام گمشده منی . . .



.



.



.

تو را ای گل کماکان دوست دارم / به قدر ابر و باران دوست دارم

کجا باشی کجا باشم مهم نیست / تو را تا زنده هستم دوست دارم

.



.



.






.



.



.

دوستت دارم ، رازیست که در میان حنجره ام دق میکند ، وقتی که نیستی . . .



.



.



.

عهد کن یارم بمانی تا قیامت ، ای رها / اولین و آخرین عشقم بمانی ، با وفا

کلبه ای با هم بسازیم با ستونی استوار / گر کنارم تو نباشی بیقرارم ، بیقرار



.



.



.



متن عاشقانه

وقتی کسی رو دوست داری ، این یه چیزه !

وقتی کسی تو رو دوست داره ، این یه چیز دیگه !

اما وقتی کسی رو دوست داری که تو رو دوست داره

این یعنی همه چیز !



.



.



.



سلامتیه حرفایی که نه میشه اس ام اس کرد . . .

نه تو چت تایپ کرد ، نه میشه پای تلفن گفت ، حرفایی که فقط مال وقتیه که تو رو در آغوش دارم . . .

.



.



.



عشق یعنی جسم و جانم مال تو / عشق یعنی پرسش از احوال تو

عشق یعنی از خودم من خسته ام / عشق من ، به تو دل بسته ام . . .

.



.



.

جدیدترین اس ام اس عاشقانه

آسمانم انتهایش قلب توست / مهربان این آسمان از آن توست

آسمانم هدیه ای از سوی من / تا بدانی قلب من هم یاد توست



.



.



.

پروردگارا ، آرامش را همچون دانه های برف ، آرام و بیصدا ، به سرزمین قلب کسانیکه برایم عزیزند ، بباران . . .



.



.



.

من از تمام دنیا فقط آن دایره ی مشکیه چشمان تو را میخواهم !

وقتی که در شفافیتش بازتاب عکس خودم را میبینم . . .



هیچ نظری موجود نیست: