یک دومین ثبت کنید و هاست رایگان بدهید

Reseller hosting

توضیحات:

ابتدا به سایت

www.persianregister.ir

مراجعه کنید و یک دومین یک ساله یا 5 ساله به نام خود ثبت کنید

توجه کنید که با دومین رایگان نمیتوان ثبت نام کرد

دومین یک ساله در حال حاضر 4270 تومان میباشد

این سایت مطمین بوده و ارزانترین تعرفه را ارایه می دهد
سپس به لینک عکس بالا مراجعه کنید
روی دکمه
signup
کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید
دومین شما در عرض 24 ساعت فعال شده و
DNS
مربوط به یوهاستینگ را در آن وارد نمایید.
به این ترتیب میتوانید یک سایت جهت ارایه فضای میزبانی رایگان داشته باشید.
هر گونه مشکل یا سوالی واستون پیش اومد ایمیل بزنید
hamid53214@gmail.com

به جامعه ايران مجازي بپيونديد----دنيايي جديد -----كشوري كه شما ميسازيد--- سياست اقتصاد جنگ

۱۳۸۹ دی ۱۷, جمعه

اس ام اس عاشقانه جملات زیبا

 
 
 
در یک نگاهت زندگی را آموختم . با یک نگاهت شروع به زندگی کردم و به یک نگاهت زندگی را باختم ای دوست!
فرستنده : 093291973
 
 
 
وقتی دهکده ای آتش می گیرد همه دودش را می بینند اما وقتی قلبی آتش می گیرد کسی شعله اش را نمی بیند.
فرستنده : H.Z از قم
 
 
 
هرگاه خداوند تورا به لبه پرتگاه برد باز به او اعتماد کن چون یا تورا از پشت خواهد گرفت یا پرواز را به تو خواهد آموخت!
فرستنده : 091777643
 
 
 
جاذبه چشمانت را وقتی که اولین سیب سرخ دلم افتاد فهمیدم.
فرستنده : حدیثه از تهران
 
 
 
آخر یه روز پرینت قلبم رو میگیرم تا باورت بشه که با هربار نفسم 100 بار میگم دوستت دارم.
فرستنده : ناشناس
 
 
 
سرانجام آدمی در چیزها هیچ چیز نمی یابد جز آنچه که خود در آنها نهاده است.
فرستنده : نوید از کرج
 
 
 
به تو سپرده بودمش، به هزار و یک امید و امروز برای هزار و یکمین بار دلمو میبرم تا شکستگیشو گچ بگیرم.
فرستنده : زهرا خانوم گل!!
 
 
 
میروی و گریه می آید مرا   اندکی بنشین که باران بگذرد
فرستنده : آردن از اردبیل
 
 
 
خدایم ! مرا متبرک گردان تا ، چون گلها که به خورشید رو می کنند ، پیوسته به تو رو کنم. باشد که گلی باشم در باغچه تو و عطر من ، شادی کوچکی به زندگی کسانی که از شادی محرومند ، ببخشد...* * جی.واسونی
 
چرا وقتي کسي که عاشقش هستي ميميره تو فقط گريه ميکني؟چون فقط بهش عادت کردي. ولي اگه واقعا" عاشقش بودي تو هم ميمردي
 
پادشاه قلبم , با تو من خوشبخت ترین پرنسس روی زمینم....اما بی تو همون سیندرلای کفش کتونی می مونم
 
وقتی چشم امیدتان به خدا باشد هیچ چیز آنقدر عجیب نیست که راست نباشد هیچ چیز آنقدر عجیب نیست که پیش نیاید هیچ چیز آنقدر عجیب نیست که دیر نپاید
 
دنيا اين جوريه ديگه: اگه گريه كني ميگن كم آوردي ، اگه بخندي ميگن ديوونست ، اگه دل ببندي تنهات ميزارن ، اگه عاشق بشي دلتو ميشكنن ، با اين حال بايد لحظه اي را گريست ، دمي را خنديد ، ساعتي را دل بست و عمري عاشقانه زيست
 
زمان طولاني ميشه واسه اونايي که غصه دارن . کوتاه ميشه واسه اونايي که شادن .دير ميگذره براي اونايي که منتظرن .زود ميگذره براي اونايي که عجله دارن. اما ...... اما ابدي ميشه براي اونايي که عاشقن
 
اگر يادت کنم ديوانه مي شم / فراموشت کنم بيگانه ميشم / اگر ترکت کنم ميميرم از غم / فراموشت کنم مي پاشم از هم
 
فرستنده : شیطونک
 
 
 
گلي كه در دست داشتم پژمرد. من گريستم او پژمرد. او گريست باغ ها پژمردند. خداوند گلي ديگر به دستانم سپرد ولي تو همچنان مي گريي؟ چرا؟
 
شايد خدا خواسته است كه ابتدا بسياري افراد نامناسب را بشناسي و سپس شخص مناسب را . به اين ترتيب وقتي او را يافتي بهتر مي تواني شكرگزار باشي.
 
گفتمش بي تو چه ميبايد کرد ؟ عکس رخساره ي ماهش را داد .. گفتمش همدم شبهايم کو ؟ تاري از زلف سياهش راداد .. وقت رفتن همه روميبوسيد به من ازدور نگاهش راداد .. يادگاري به همه داد و به من ... انتظار سرراهش را داد ..!!
 
 
 

هیچ نظری موجود نیست: