یک دومین ثبت کنید و هاست رایگان بدهید

Reseller hosting

توضیحات:

ابتدا به سایت

www.persianregister.ir

مراجعه کنید و یک دومین یک ساله یا 5 ساله به نام خود ثبت کنید

توجه کنید که با دومین رایگان نمیتوان ثبت نام کرد

دومین یک ساله در حال حاضر 4270 تومان میباشد

این سایت مطمین بوده و ارزانترین تعرفه را ارایه می دهد
سپس به لینک عکس بالا مراجعه کنید
روی دکمه
signup
کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید
دومین شما در عرض 24 ساعت فعال شده و
DNS
مربوط به یوهاستینگ را در آن وارد نمایید.
به این ترتیب میتوانید یک سایت جهت ارایه فضای میزبانی رایگان داشته باشید.
هر گونه مشکل یا سوالی واستون پیش اومد ایمیل بزنید
hamid53214@gmail.com

به جامعه ايران مجازي بپيونديد----دنيايي جديد -----كشوري كه شما ميسازيد--- سياست اقتصاد جنگ

۱۳۸۹ بهمن ۱۰, یکشنبه

اس ام اس های عاشقانه
نگاه کن ! همیشه بین زمین تا ماه فاصله ایست که به نگاه کردنش می ارزد .
 خدا تنها معشوقی است که عاشقی دارد که هیچ یک از بودن دیگری ناراضی نیست و هیچگاه یکی از آنها معشوقش را تنها برای خود نمی خواهد .

سقف آرزوهایت را تا جایی بالا ببر که بتوانی چراغی به آن نصب کنی .

خوشبختی به کسانی روی می آورد که برای خوشبخت کردن دیگران می کوشند .

قرار بی قراری شد قرارم ، من احساس تو را در انتظارم ، ببین از دوریت بی روزگارم ، زمستانم که در سوگ بهارم ، من آن ابرم که خشکم ، نا ندارم ، که در اندوه دوری ها ببارم ، ستاره ، آسمان ، روز می شمارم ، عزیزم ، عاشقم ، مجنون و زارم ، بیا نوری بده بر تاری شبهای تارم ، که بی تو لعنتیست بر هرچه دارم ، نمی دانم که در دوری به قلبت ماندگارم ، ولی اما تو را تا حد جانم دوست دارم .

برو باشد ولی من هم خدا و عالمی دارم ، برو باشد ولی شبها اگر دیدی بد آهنگ است بدان من گریه می کردم که از دنیا دلم تنگ است ، من از دنیا گله مندم که از مهر تو کم دارم ، ببین یک خواهشی دارم مرا در خود کمی حل کن ، نگو رفتم خداحافظ کمی دیگر معطل کن .

اگر خداوند یک آرزوی انسان را برآورده می کرد ، من بی گمان دوباره دیدن تو را آرزو می کردم و تو نیز هرگز ندیدن مرا ، آنگاه نمی دانم براستی خداوند کدامیک را می پذیرفت ؟

اگر آواز می خوانم ، اگر اندوه از چشمان من پیداست ، اگر راه گلویم را گرفته بغض پنهانی ، اگر دریا نه یک رودم به سمت خود پریشانی ، اگر باران ندارم ابر بی بارم ، اگر دیوانه ام مستم فقط یک آروز دارم بدانی : دوستت دارم .

جزیره ی دلم را برای آمدنت چراغانی کردم ، اما تو بهانه کردی که از دریا می ترسم .

امشب دو چشم پنجره بی خواب بوده ، مهمان این خانه فقط مهتاب بوده ، با من بمان تا این دو راهی ای سپیده ، ماهی قرمز مرده تنگ بی آب بوده .

عاشقی تنها مرحله ای از راه زندگی است که شوخی غرور در آن تابلویی ندارد .

برایت دعا می کنم ، هر شب که یاد خاطره های مهربانت خلوتم را بارانی می کند ، هر شب که حضور مهربانت همه ی فضای قلبم را غرق در انتظاری بی پایان می کند ، هر شب ، هرگاه که نزدیکتر از همیشه با خدا درد و دل می کنم برایت دعا می کنم مهربان من ، دعا می کنم که هیچ گاه جز به شوق چشم های مهربانت غرق اشک نشود ، دعا می کنم که هرگز دستهای پر مهرت تنها نماند ، دعا می کنم که قلب عزیزت همیشه غرق در شادی باشد و دعا می کنم بهترین ها ازان تو باشد .

به حقیقت من و تو آگاهیم ، هر دو گمشده یک راهیم ، من و تو عاشق بی تدبیریم ، بی خبر از گذر تقدیریم .

سیاه سفید خاکستری بنفش ، من هیچکدامم ، من خسته از رنگ و سنگ و ننگ های زمانه راه عشق پیش گرفتم ، من که چشم هایم را شستم از رنگ و ریا ، چشم از دیدن بی رنگی عاجز و من از درک عشق ، که اگر عاشق بودم این همه ، من ، کلامم را اشغال نمی کرد ، من عاشقی بلد نیستم !

اگر از پایان گرفتن غم هایت ناامید شده ای به خاطر بیاور که زیباترین صبحی که تا به حال تجربه کرده ای مدیون صبرت در برابر سیاه ترین شبی هستی که هیچ دلیلی برای تمام شدن نمی دیدی .

رفیق های امروز مثل گل انارند ، قشنگی دارن اما وفا ندارند .

نبض زندگی هنوز می زند ، من و تو زنده ایم ، بهار در راه است ، ستاره چشمک می زند ، غنچه ها باز شده اند ، مرغ عشق من می خواند ، پس چرا ناامیدی ؟

تا قاف ترین قله ی هستی ، سیمرغ ترین همسفرم باش ، من مرغ اسیر دل دریاچه ی نورم ، تا پر بکشم سوی خدا بال و پرم باش .

کاش بدانی روشن ترین ستاره بخت منی ، پس بتاب و دنیای مرا روشن کن .

دوست داشتم همیشه یک ابر بودم ، چون ابر اونقدر شهامت داره که وقتی دلش میگیره پیش عالم و آدم گریه میکنه .

هیچ نظری موجود نیست: