یک دومین ثبت کنید و هاست رایگان بدهید

Reseller hosting

توضیحات:

ابتدا به سایت

www.persianregister.ir

مراجعه کنید و یک دومین یک ساله یا 5 ساله به نام خود ثبت کنید

توجه کنید که با دومین رایگان نمیتوان ثبت نام کرد

دومین یک ساله در حال حاضر 4270 تومان میباشد

این سایت مطمین بوده و ارزانترین تعرفه را ارایه می دهد
سپس به لینک عکس بالا مراجعه کنید
روی دکمه
signup
کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید
دومین شما در عرض 24 ساعت فعال شده و
DNS
مربوط به یوهاستینگ را در آن وارد نمایید.
به این ترتیب میتوانید یک سایت جهت ارایه فضای میزبانی رایگان داشته باشید.
هر گونه مشکل یا سوالی واستون پیش اومد ایمیل بزنید
hamid53214@gmail.com

به جامعه ايران مجازي بپيونديد----دنيايي جديد -----كشوري كه شما ميسازيد--- سياست اقتصاد جنگ

۱۳۸۹ دی ۲۹, چهارشنبه

اس ام اس عاشقانه جملات زیبا



فقط با سایه ی خودم خوب می توانم حرف بزنم ، اوست که مرا وادار به حرف زدن می کند ، فقط او می تواند مرا بشناسد ، او حتما می فهمد !
هرکس به میزانی که تنهایی نیاز دارد عظمت دارد و بی نیاز تر است .
ازدواج مثل بازار رفتن است ، تا پول و احتیاج و اراده نداری به بازار نرو !
زندگی را اشکی بیش نمی دانم ، پس بگذار با اشک چشمانم بنویسم دوستت دارم !
زندگی را تو بساز ، نه بدان ساز که سازند و پذیری بی حرف ، زندگی یعنی جنگ ، تو بجنگ ، زندگی یعنی عشق ، تو بدان عشق بورز .
اگر کسی یکبار به تو خیانت کرد این اشتباه از اوست ، اگر کسی دوبار به تو خیانت کرد این اشتباه از توست ! (شکسپیر)
سکوت سرشار از ناگفته هاست و ناگفته ها پر بهاترین داشته هاست !
یادمان باشد از امروز خطایی نکنیم ، گر که در خویش شکسته ایم صدایی نکنیم ، پر پروانه شکستن هنر انسان نیست ، گر شکستیم ز غفلت من و مایی نکنیم ، یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند ، طلب عشق ز هر بی سروپایی نکنیم .
فرشتگان از خدا پرسیدن : خدایا تو که بشر را آنقدر دوست داری چرا غم را آفریده ای ؟ خدا گفت : غم را به خاطر خودم آفریدم ، چون این مخلوقه ی من تا غمگین نباشد به یاد خالقش نمی افتد .
با خودم عهد بستم بار دیگر که تو را دیدم بگویم از تو دلگیرم ، ولی باز تو را دیدم و گفتم : بی تو میمیرم !
دوستی فصل قشنگیست پر از لاله سرخ ، دوستی تلفیق شعور من و توست ، دوستی رنگ قشنگیست به رنگ خدا ، دوستی حس عجیبیست میان من و تو .
 
میدونی چرا بعضی شبها زود صبح میشه ؟ آخه خورشید هم دلش واسه چشمات تنگ میشه !
دلم در دیدن رویت همیشه می کند فریاد ، به یاد اولین دیدار که مهرت در دلم افتاد .
یک نفر آمد صدایم کرد و رفت ، با صدایش آشنایم کرد و رفت ، نوبت تلخ رفاقت که رسید ، ناگهان تنها رهایم کرد و رفت .
عشق مرگ نیست زندگی است ، سخت نیست عین سادگی است ، عشق عاشقانه های باد و گندم است ، اولین پناهگاه کودکی آخرین پناهگاه آدم است ، زندگی زیباست حتی اگر کور باشی ، خوش آهنگ است حتی اگر کر باشی ، مسحور کننده است حتی اگر فلج باشی ، اما بی ارزش است اگر ثانیه ای عاشق نباشی !
 
اگر می دانستی دل ترک خورده ی من با یاد چشمان بارانی ات شکسته تر می شود ، هیچ گاه به من پشت نمی کردی .
اگر می بینی کسی به روی تو لبخند نمی زند ، علت را در لبان فرو بسته خودت جستجو کن !
گفته بودی فردا ، پشت این پنجره ها ، غنچه ای می روید ، و کسی می آید ، روشنی می آرد ، دیرگاهیست که من ، پشت این پنجره ها منتظرم ، ولی اینجا حتی ، رد پایی هم نیست .
کاش کسی تو دلمون پا نمیذاشت ، کاش اگه پا میذاشت دلمون رو تنها نمیذاشت ، کاش اگه تنها میذاشت رد پاش رو روی دلمون جا نمیذاشت .
 
طرح چشمان قشنگت در اتاقم نقش بسته ، شعر می گویم به یادت در قفس غمگین و خسته ، من چه تنها و غریبم بی تو در دریای هستی ، ساحلم شو غرق گشتم بی تو در شبهای مستی .

هیچ نظری موجود نیست: