یک دومین ثبت کنید و هاست رایگان بدهید

Reseller hosting

توضیحات:

ابتدا به سایت

www.persianregister.ir

مراجعه کنید و یک دومین یک ساله یا 5 ساله به نام خود ثبت کنید

توجه کنید که با دومین رایگان نمیتوان ثبت نام کرد

دومین یک ساله در حال حاضر 4270 تومان میباشد

این سایت مطمین بوده و ارزانترین تعرفه را ارایه می دهد
سپس به لینک عکس بالا مراجعه کنید
روی دکمه
signup
کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید
دومین شما در عرض 24 ساعت فعال شده و
DNS
مربوط به یوهاستینگ را در آن وارد نمایید.
به این ترتیب میتوانید یک سایت جهت ارایه فضای میزبانی رایگان داشته باشید.
هر گونه مشکل یا سوالی واستون پیش اومد ایمیل بزنید
hamid53214@gmail.com

به جامعه ايران مجازي بپيونديد----دنيايي جديد -----كشوري كه شما ميسازيد--- سياست اقتصاد جنگ

۱۳۸۹ دی ۱۵, چهارشنبه

اس ام اس عاشقانه ( تک بیتی)


 
سیاهی چشمانت رادوست دارم
چون رنگ روزگار من است.


اس ام اس عاشقانه جملات زیبا


با خیال تو به سر بردن اگر هست گناه
با خبر باش که من غرق گناهم همه عمر.

اس ام اس عاشقانه جملات زیبا


اگر غم هم مرا تنها گذارد
دگر تنهای تنها میشوم من.


اس ام اس عاشقانه جملات زیبا



دل پیش تو و دیده به سوی دگرانم
تا خلق ندانند به سویت نگرانم .

اس ام اس عاشقانه جملات زیبا


من نه آنم که دو صد مصرع رنگین گویم
من چو فرهاد یکی گویم و شیرین گویم.




از دشمنان شکایت برند به دوستان
چون دوست دشمنست شکایت کجا بریم ؟


اس ام اس عاشقانه جملات زیبا



زهرجا بگذرد تابوت من قوقا بباخیزد
چه سنگین میرود این مرده از بس ارزوهاداشت.


اس ام اس عاشقانه جملات زیبا



دیوانه را توان به محبت نمود رام
  مارا محبت است که دیوانه میکند.

اس ام اس عاشقانه جملات زیبا



این نفس بد اندیش به فرمان شدنی نیست
این کافر بد کیش مسلمان شدنی نیست...


اس ام اس عاشقانه جملات زیبا


مبادا ای طبیب بهر علاج درد من کوشی
که من درسایه ی این ناخوشی حال خوشی دارم.

اس ام اس عاشقانه جملات زیبا



ناله را هرچند می خواهم که پنهانی کشم
سینه می گوید که من تنگ آمدم، فریاد کن.

اس ام اس عاشقانه جملات زیبا


گرید و سوزد و افروزد و نابود شود
هر که چون شمع بخندد به شب تار کسی


اس ام اس عاشقانه جملات زیبا


بی گمان دست در اغوش نگارش ببرند
هر که یک بوسه ستاند ز لب یار کسی

هیچ نظری موجود نیست: