یک دومین ثبت کنید و هاست رایگان بدهید

Reseller hosting

توضیحات:

ابتدا به سایت

www.persianregister.ir

مراجعه کنید و یک دومین یک ساله یا 5 ساله به نام خود ثبت کنید

توجه کنید که با دومین رایگان نمیتوان ثبت نام کرد

دومین یک ساله در حال حاضر 4270 تومان میباشد

این سایت مطمین بوده و ارزانترین تعرفه را ارایه می دهد
سپس به لینک عکس بالا مراجعه کنید
روی دکمه
signup
کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید
دومین شما در عرض 24 ساعت فعال شده و
DNS
مربوط به یوهاستینگ را در آن وارد نمایید.
به این ترتیب میتوانید یک سایت جهت ارایه فضای میزبانی رایگان داشته باشید.
هر گونه مشکل یا سوالی واستون پیش اومد ایمیل بزنید
hamid53214@gmail.com

به جامعه ايران مجازي بپيونديد----دنيايي جديد -----كشوري كه شما ميسازيد--- سياست اقتصاد جنگ

۱۳۸۹ دی ۱۵, چهارشنبه

اس ام اس عاشقانه جملات زیبا

ریاست محترم دل : اینجانب عشق

فارغ التحصیل رشته محبت از دانشگاه عاشقان افتخار دارم در یکی از

شعبه های قلب شما انجام وظیفه کنم ! اجازه میدید !؟


دوسطط دارم با  ط  دسته دار !

که دستش بخوره تو سر هرچی حسوده !


نوشتم حرف دل را تا بخوانی / که چون دوری ز من دردم بدانی

در این دنیا ندارم غیر تو کَس / بمیرم گر مرا از خود برانی . . .



سر و پایت طلا باشه گل من / وجودت بی بلا باشه گل من

به غیر از من اگر یاری بگیری / الهی بی وفا باشه گل من !




قلب ها شیشه های احساسند ، تقدیم به وجودی که احساس قلبش منم . . .


به یمن امدنت هزاران ستاره در آسمان آبی دلم درخشید

تو اولین و آخرین حکایت بی انتهای عشقی . . .


اس ام اس عاشقانه جملات زیبا

نبودن هیچکس سخت نیست ، فراموش کردن یک بودن سخت است . . .


اس ام اس عاشقانه جملات زیبا

عمری است که ویران شده ام / ساکت و سرد و پریشان شده ام

تا تو آیی و مرا دریابی / من اسیر شب طوفان شده ام . . .


اس ام اس عاشقانه جملات زیبا

دلم با عشق تو عاشق ترین شد / تمام لحظه هایم بهترین شد

ولی بی مهریت کار دلم ساخت / دل تنهای من تنها ترین شد . . .


ترسم که شبی در غم جانکاه بمیرم / در حسرت دل باشم و با آه بمیرم

آن لحظه آخر که اجل گفت بمیرم / ای کاش تو را بینم و آنگاه بمیرم . . .


اس ام اس عاشقانه جملات زیبا

دوستی تکرار دوستت دارم نیست ، فهمیدن ناگفتنی های کسی است که دوستش میداری . . .



اس ام اس عاشقانه جملات زیبا

با ارزش ترین چیز در زندگی دل آدم هاست

اگه کسی بهت سپردش امانت دار خوبی باش . . .


اس ام اس عاشقانه جملات زیبا

اض ثمیم غلبم دوسطت دارم !

غلت غلوت دوستت دارم !



اس ام اس عاشقانه جملات زیبا

متن نگاهت ای دوست از راه عشق لبریز

صدها ستاره حیران از ماجرای چشمت . . .



اس ام اس عاشقانه جملات زیبا

شبی دنبال معنایی برای تو میگشتم / تو بالاتر ز هر معنی و من بیهوده می گشتم . . .


اس ام اس عاشقانه جملات زیبا

بر سر سفره احساس اگر جایی بود / سخن ساده و دعای مرا جای دهید . . .


اس ام اس عاشقانه جملات زیبا

مثل پرستوی سراسیمه عشق / پشت دیوار دلم از همه محبوب تری . . .



اس ام اس عاشقانه جملات زیبا

صنما با غم عشق تو چه تدبیر کنم ؟

تا به کی در غم تو ناله شب گیر کنم  . . .


اس ام اس عاشقانه جملات زیبا


دلم با عشق تو عاشق ترین شد / تمام لحظه هایم بهترین شد

ولی بی مهریت کار دلم ساخت / دل تنهای من تنها ترین شد . . .

هیچ نظری موجود نیست: