یک دومین ثبت کنید و هاست رایگان بدهید

Reseller hosting

توضیحات:

ابتدا به سایت

www.persianregister.ir

مراجعه کنید و یک دومین یک ساله یا 5 ساله به نام خود ثبت کنید

توجه کنید که با دومین رایگان نمیتوان ثبت نام کرد

دومین یک ساله در حال حاضر 4270 تومان میباشد

این سایت مطمین بوده و ارزانترین تعرفه را ارایه می دهد
سپس به لینک عکس بالا مراجعه کنید
روی دکمه
signup
کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید
دومین شما در عرض 24 ساعت فعال شده و
DNS
مربوط به یوهاستینگ را در آن وارد نمایید.
به این ترتیب میتوانید یک سایت جهت ارایه فضای میزبانی رایگان داشته باشید.
هر گونه مشکل یا سوالی واستون پیش اومد ایمیل بزنید
hamid53214@gmail.com

به جامعه ايران مجازي بپيونديد----دنيايي جديد -----كشوري كه شما ميسازيد--- سياست اقتصاد جنگ

۱۳۸۹ بهمن ۱۰, یکشنبه

بوسه یعنی...

بوسه یعنی وصل شیرین دولب.


بوسه یعنی عشق در اعماق شب.



بوسه یعنی مستی از مشروب عشق.


بوسه یعنی آتش و گرمای تب.



بوسه یعنی لذت از دلدادگی.


لذت از شب لذت از دیوانگی.



بوسه یعنی حس خوب طعم عشق.


طعمه شیرینی به رنگ سادگی .



بوسه آغازی برای ما شدن.



لحظه ای با دلبری تنها شدن.



بوسه آتش میزند بر جسم و جان .



بوسه یعنی عشق من ، با من بمان.



شرم در دلدادگی بی معنی است .



بوسه بر میدارد این شرم از میان.



طعم شیرین عسل از بوسه است .



پاسخ هر بوسه ای یك بوسه است .



بهترین هدیه پس از یك انتظار .



بشنوید از من فقط یك بوسه است.



بوسه را تكرار می باید نمود.



بوسه یعنی عشق و آواز و سرود.



بوسه یعنی وصل جانها از دو لب.



بوسه یعنی پر زدن ، یعنی صعود


بوسه یعنی شادی و شور و نشاط .



بوسه یعنی عشق خالی از گناه.


بوسه یعنی قلب تو از آن من.



بوسه یعنی تو همیشه مال من.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

وااااااای عاشق این شعرم
مرسی
وبلاگ قشنگی داری

ناشناس گفت...

خیلیی ی ی قشنگ بود