یک دومین ثبت کنید و هاست رایگان بدهید

Reseller hosting

توضیحات:

ابتدا به سایت

www.persianregister.ir

مراجعه کنید و یک دومین یک ساله یا 5 ساله به نام خود ثبت کنید

توجه کنید که با دومین رایگان نمیتوان ثبت نام کرد

دومین یک ساله در حال حاضر 4270 تومان میباشد

این سایت مطمین بوده و ارزانترین تعرفه را ارایه می دهد
سپس به لینک عکس بالا مراجعه کنید
روی دکمه
signup
کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید
دومین شما در عرض 24 ساعت فعال شده و
DNS
مربوط به یوهاستینگ را در آن وارد نمایید.
به این ترتیب میتوانید یک سایت جهت ارایه فضای میزبانی رایگان داشته باشید.
هر گونه مشکل یا سوالی واستون پیش اومد ایمیل بزنید
hamid53214@gmail.com

به جامعه ايران مجازي بپيونديد----دنيايي جديد -----كشوري كه شما ميسازيد--- سياست اقتصاد جنگ

۱۳۸۹ دی ۱۷, جمعه

اس ام اس عاشقانه جملات زیبا


 
تقدیم به بهترینم :
 
 گر نیایی تا قیامت انتظارت می کشم   منت عشق از نگاه پرشرابت می کشم   ناز چندین ساله ی چشم خمارت می کشم   تا نفس باقیست اینجا انتظارت می کشم
 
فرستنده : 091772875
 
 
قلب آدما مثل یه جزیره دور افتاده میمونه. اینکه کی برای اولین بار پا به جزیره میذاره مهم نیست. مهم اون کسیه که هیچ وقت جزیره رو ترک نمی کنه.
 
فرستنده : مهدی از نی ریز
 
 
نرم افزار عشقت روی سخت افزار دلم خود به خود نصب شده ، با این اس ام اس می خوام آپدیتش کنم ؛ لطفا گوشیت رو بذار روی قلبت !
 
فرستنده : محسن از یزد
 
 
در پلکهای چشمانت لانه کردم ، پلک نزن خانه خرابم می کنی !!
 
عشق با روح شقایق زیباست ، عشق با حسرت عاشق زیباست ، عشق با نبض دقایق زیباست ، عشق در حسرت دیدار تو زیباست ؛ به امید دیدار
 
فرستنده : 091214562
 
 
با رنگ زلال عشق بر بوم قلبم تصویر روشنی از تو می کشم ، من تو را یافته ام و از تنهایی بریده ام ، اما نمی خواهم عشقت چون غزالی بادپا از صحرای دلم بگریزد چون سوختن در فراق تو جز خاکستری از من باقی نمی گذارد ؛ پس این دل را مشکن که دل شکسته را یارای تپیدن نیست...
 
فرستنده : 091799153
 
 
گفتمش دل می خری پرسید چند؟ گفتمش دل مال تو تنها بخند. خنده کرد و دل ز دستانم ربود  تا به خود بازآمدم از کنارم رفته بود...
 
فرستنده : فرشاد از میانه
 
 
بگیر از من تو این دل یادگاری   که تنها لایق این دل تو بودی   هزاران خواستند این دل بگیرند   ندادم چون عزیز دل تو بودی...
 
فرستنده : آرزو از تهران
 
 
گفتمش نقاش را نقاشی بکش از زندگی ، با قلم نقش حبابی بر لب دریا کشید...
 
فرستنده : سامان
 
 
گاهی وقتا چشام به قلبم حسودی می کنه !! میدونی چرا؟ چون تو همیشه تو قلبمی ولی از چشام دوری !!
 
فرستنده : 091339977
 
 
مثل شقايق زندگى كن:كوتاه اما زيبا،مثل پرستو كوچ كن:فصلى اما هدفمند،مثل پروانه بمير:دردناك اما...عاشق
 
در همه عالم گشتم و عاشق نشدم
تو چه بودي كه تو را ديدم و ديوانه شدم
 
گفتمش بي تو چه ميبايد کرد ؟ عکس رخساره ي ماهش را داد .. گفتمش همدم شبهايم کو ؟ تاري اززلف سياهش راداد .. وقت رفتن همه روميبوسيد به من ازدور نگاهش راداد .. يادگاري به همه داد و به من... انتظار سرراهش را داد ..!!
به غم كسي اسيرم كه ز من خبر ندارد
عجب از محبت من كه در او اثر ندارد
غلط است هر كه گويد دل به دل راه دارد
دل من ز غصه خون شد دل تو خبر ندارد
 
فرستنده : مهدیه از قم
 
 
بچه که بودم تا ده میشمردم فکر می کردم آخر همه چیز ده هست ! حالا نمی دونم آخر دوست داشتن چنده؟ ولی می خوام بگم دوستت دارم اندازه ده تای بچگیام !!
 
آه ترسم شبی طوفان شود  ساحل امید من ویران شود  گر زدریا قطره ای هم کم شود  مرغ طوفان سینه اش پرغم شود  ای دلت دریای پاک و روشنم  مرغ بوطیمار این دریا منم
 
فرستنده : مسعود از نی ریز
 
 

هیچ نظری موجود نیست: