یک دومین ثبت کنید و هاست رایگان بدهید

Reseller hosting

توضیحات:

ابتدا به سایت

www.persianregister.ir

مراجعه کنید و یک دومین یک ساله یا 5 ساله به نام خود ثبت کنید

توجه کنید که با دومین رایگان نمیتوان ثبت نام کرد

دومین یک ساله در حال حاضر 4270 تومان میباشد

این سایت مطمین بوده و ارزانترین تعرفه را ارایه می دهد
سپس به لینک عکس بالا مراجعه کنید
روی دکمه
signup
کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید
دومین شما در عرض 24 ساعت فعال شده و
DNS
مربوط به یوهاستینگ را در آن وارد نمایید.
به این ترتیب میتوانید یک سایت جهت ارایه فضای میزبانی رایگان داشته باشید.
هر گونه مشکل یا سوالی واستون پیش اومد ایمیل بزنید
hamid53214@gmail.com

به جامعه ايران مجازي بپيونديد----دنيايي جديد -----كشوري كه شما ميسازيد--- سياست اقتصاد جنگ

۱۳۸۹ بهمن ۱۰, یکشنبه

اس ام اس عاشقانه جملات زیبا

 
بنازم حسن نیکویت ، عجب یادی ز ما کردی ، فضای تنگ قلبم را ، زمین تا آسمان کردی .



اگر چه نازنینان را وفا نیست ، گلستانی چو باغ آشنا نیست ، اگر بر آسمان هفتم پا گذارم ، دلم یک لحظه از یادت جدا نیست .


کلمه ی نه در زبان یک زن به معنی جواب منفی نیست . (سر فیلیب سیدنی)


اشک بهترین پدیده ی دنیاست ولی تا زیباترین چیزها رو از انسان نگیره خودشو تقدیم نمیکنه !


سه غم آمد به جانم هر سه یک بار ، غریبی ، اسیری و غم یار .


چه خوب یادم هست عبارتی که به ییلاق ذهنم وارد شد ، وسیع باش و تنها و سر به زیر و سخت .


آنکه خود مرحم قلب خرامان تو بود ، بین که اینک خود نیاز مرحم است .


در جایی زندگی میکنم که مرا لعنت میدهند ، آری لعنت میدهند چون عاشقم !


تو را دوست داشتم ولی افسوس که در دادگاه زمانه مرا محکوم به جدایی کردی ، گفتم دوست دارم اما روتو برگردوندی ، گفتم عاشقتم ، سرتو انداختی پایین ، گفتم بدون تو میمیرم ، بهم خندیدی ، حالا که زیر آواره خاکم ، داری گریه میکنی اما سودی نداره .


میدونم یه روز می فهمی ، روزی که دنیا رو گشتی ، من چه جوری تو رو خواستم ، تو چه جور ازم گذشتی .


گاهی وقتها زندگی تمام حواسشو جمع میکنه تا ببینه تو چی رو بیشتر از همه دوست داری تا همون رو ازت بگیره ، کاش نفهمیده بود چقدر دوست دارم !


هیچ وقت نذار دیگران رو از وجود خودت محروم کنی ، هیچ وقت خودتو از خودت پنهون نکن ، اینو یادت باشه هرچه قدر هم بد باشن هرچه قدر بدی کرده باشند ، روحی به نام روح خدا درونشون شناوره ، یه روح مثبت که با همه بدی هاشون اونا رو به سمت قشنگی می کشونه ، پس هیچ وقت برای خوب بودن و خوبی کردن دیر نیست !


خانه ات سرد است ، خورشید را برایت پست خواهم کرد !


پیش بی درد دمی صحبتی از درد مکن ، شاخه سبز دلت را به خطا زرد مکن ، مرد اگر نیست در این شهر ولی کوه که هست ، تکیه بر کوه کن و تکیه بر نامرد نکن .


شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آن را از تو گرفتند ، عشق بورز به آنها که دلت را شکستند ، دعا کن برای آنها که نفرینت کردند ، درخت باش بر غم تبرها ، بهار شو و بخند که خدا هنوز آن بالا با ماست .


خدایا دوست بدار آنهایی را که دوستمان دارند و نمی دانیم و سلامت بدار آنهایی که دوستشان داریم و نمی دانند .


یادته روز اول بهت گفتم میخوام با یک دروغ بزرگ حرفامو شروع کنم ؟ تو اخم کردی ، گفتم : دوست ندارم ! بعد هر دوتامون زدیم زیر خنده ، اما دیروز گفتی که میخوای با یک دروغ بزرگ خداحافظی کنی و بعد فریاد زدی : دوست دارم ! هر دومون بغض کردیم ، و تو رفتی ، برای همیشه .


اگر همه پنجره ها با من غریبه شوند هراسی نیست ! چشمهایت دریچه ای رو به طلوع آرزوهایم می باشد .


اگه فاصله بخواهد تو را از من بگیرد ، فصلی خواهم شد از جنس باران و آنقدر خواهم بارید تا فاصله از عبور اشک های مکن پر بشه !


گاهی وقت ها اونقدر بهونه داریم که بی بهونه گریه می کنیم !

هیچ نظری موجود نیست: