یک دومین ثبت کنید و هاست رایگان بدهید

Reseller hosting

توضیحات:

ابتدا به سایت

www.persianregister.ir

مراجعه کنید و یک دومین یک ساله یا 5 ساله به نام خود ثبت کنید

توجه کنید که با دومین رایگان نمیتوان ثبت نام کرد

دومین یک ساله در حال حاضر 4270 تومان میباشد

این سایت مطمین بوده و ارزانترین تعرفه را ارایه می دهد
سپس به لینک عکس بالا مراجعه کنید
روی دکمه
signup
کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید
دومین شما در عرض 24 ساعت فعال شده و
DNS
مربوط به یوهاستینگ را در آن وارد نمایید.
به این ترتیب میتوانید یک سایت جهت ارایه فضای میزبانی رایگان داشته باشید.
هر گونه مشکل یا سوالی واستون پیش اومد ایمیل بزنید
hamid53214@gmail.com

به جامعه ايران مجازي بپيونديد----دنيايي جديد -----كشوري كه شما ميسازيد--- سياست اقتصاد جنگ

۱۳۸۹ بهمن ۱۰, یکشنبه

اس ام اس عاشقانه جملات زیبا







اس ام اس های عاشقانه

نتوانست فراموش کند مستی را
هرکه از دست تو یک جرعه می ناب گرفت
کی به انداختن سنگ پیاپی در آب
ماه را می شود از حافظه آب گرفت؟
 
فرستنده : 091761069
 
 
دروغهای عاشقانه نمیدانم که وقتی غمگینی آسمان سیاه می پوشد، یا وقتی میخندی کهکشان به تماشایت راه کج می کند، بی هیچ حادثه ای عزیزمی !!!
 
فرستنده : 091761069
 
 
یک گل سرخ همراه قلب کوچکم تقدیم به تو که یادت در فکرم، عشقت در قلبم و عطر و بویت در میان صفحات خاطراتم ماندگار است
 
فرستنده : 093596553
 
 
اگه نصف دنیا رو بهم بدهند قبول نمی کنم! چون ممکنه تو توی نصف دیگه اش باشی!!
 
فرستنده : بابک
 
 
سیاهی شب را در چشمانت به بند میکشم تا هربار که به تو مینگرم زیبایی نور ماه را تنها در چشمان تو ببینم!
 
فرستنده : بهمن رخشاد از رشت
 
 
عشق مانند جنگ است : آسان شروع می شود سخت پایان می پذیرد!
 
فرستنده : 091682068
 
 
انسان عاشق زیبایی نمی شود بلکه آنچه عاشقش می شود در نظرش زیباست...
 
فرستنده : 093719423
 
 
هوا به آدم : منو دوست داری؟ آدم : آخه گاگول، مگه چاره ی دیگه ای دارم؟... و اینگونه بود که خداوند عشق را آفرید !!!
 
فرستنده : هانیه از تهران
 
 
خواب راحت نکند آنکه خیالی دارد
تو چه دانی که دلم به تو چه حالی دارد
 
فرستنده : 093591385
 
 
ای صمیمانه ترین آیه مهر ، با صمیمانه ترین یاد به یادت هستم.
 
فرستنده : امیر از کرج – 09361038110
 
 
تمام دنیا میدونن نگاه تو سهم منه ، هرجای دنیا که باشی دلم برات پر میزنه
 
فرستنده : 093763179
 
 
راه دوست داشتن هرچیز درک این واقعیت است که امکان دارد از دست برود.
 
فرستنده : 093685509
 
 
زندگی آنقدر ابدی نیست که هر روز بتوان مهربان بودن را به فردا انداخت.
 
فرستنده : مریم از فارس
 
 
با یاد رفیق است که دنیایم زیباست؛ با عشق رفیق است که دنیایم برپاست؛ فردا که ز دنیا رفتم روزی این رفیق است که گوید، خاک رفیقم اینجاست...
 
فرستنده : 093545330
 
 
بسوزد خانه لیلی و مجنون که رسم عاشقی را به دنیا انداخت، اگه لیلی به مجنون داده میشد دل هیچ عاشقی رسوا نمیشد...
 
فرستنده : 093589245
 
 
اگر باغ نگاهم پر زخار است ، گل تاراج دست روزگار است، به چشمانت قسم با بودن تو، زمستانی ترین روزم بهار است.
 
فرستنده : سعید از گلپایگان
 
 
ما وقت، بیوقت ، دم وقت، اول وقت، وسط وقت ، آخر وقت، خلاصه همه وقت بیادتیم !!!
 
فرستنده : 093638261
 
 
درودهایم نثار آنانی باد که کاستی هایم را می دانند و باز هم دوستم دارند.
 
فرستنده : 093699556
 
 
خال دل را حکم کردم تا بدانی ای نگارم، در قمار با تو بودن هستی ام را می گذارم!!
 
فرستنده : 093553418
 
 
آرامترین تپش قلبم را تقدیمت می کنم تا بدانی که آرام بخش همه وجودم تویی.
 
فرستنده : مینا تقدیم به علی
 
 
بعضی از بزرگترین هدایای خداوند، دعاهای بی جواب است.
 
فرستنده : زادخواست از کرمان
 
 
سبک پرواز کردی تا برمن
نشستی در دل پرآذر من
به مهرت شاد گشتم غافل از این
که می جویی تو هم خاکستر من
 
فرستنده : 093680639
 
 
چون میسر نیست مارا کام دوست ، عشق بازی می کنیم با نام دوست
 
فرستنده : علی از نی ریز فارس
 
 
قلب من فرش آنهاییست که هر از گاهی یادی از وجود خسته ام می کنند...
 
فرستنده : مهناز از شیراز
 
 

هیچ نظری موجود نیست: