یک دومین ثبت کنید و هاست رایگان بدهید

Reseller hosting

توضیحات:

ابتدا به سایت

www.persianregister.ir

مراجعه کنید و یک دومین یک ساله یا 5 ساله به نام خود ثبت کنید

توجه کنید که با دومین رایگان نمیتوان ثبت نام کرد

دومین یک ساله در حال حاضر 4270 تومان میباشد

این سایت مطمین بوده و ارزانترین تعرفه را ارایه می دهد
سپس به لینک عکس بالا مراجعه کنید
روی دکمه
signup
کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید
دومین شما در عرض 24 ساعت فعال شده و
DNS
مربوط به یوهاستینگ را در آن وارد نمایید.
به این ترتیب میتوانید یک سایت جهت ارایه فضای میزبانی رایگان داشته باشید.
هر گونه مشکل یا سوالی واستون پیش اومد ایمیل بزنید
hamid53214@gmail.com

به جامعه ايران مجازي بپيونديد----دنيايي جديد -----كشوري كه شما ميسازيد--- سياست اقتصاد جنگ

۱۳۸۹ دی ۱۷, جمعه

اس ام اس عاشقانه جملات زیبا


 
 
در ذهن نیافرینمت میمیرم  از شاخه اگر نچینمت میمیرم  ای عادت چشم های بی حوصله ام  یک روز اگر نبینمت میمیرم
 
فرستنده : فائزه از بیرجند
 
 
رفتی سفر تنها شدم همبستر غمها شدم   از درد تو ای بی وفا   قطره بودم دریا شدم... ولی دوستت دارم!
 
فرستنده : علی از کنگان
 
 
گل محمدی باش تا محتاج ادکلن فرانسوی نباشی!!!
 
فرستنده : نسترن از تبریز
 
 
قلبمو تقدیم کردم نفهمید بی ریا ترینم   واسش اشک ریختم نفهمید پر احساس ترینم   واسش از خوشبختی گفتم نفهمید ساده ترینم!!
 
فرستنده : مریم از شهر ری
 
 
شماره کفشتو بده تا بزنم رو پیشونیم همه بدونن خاک پاتیم!!
 
فرستنده : 091833814
 
 
زیباترین عکس ها در اطاق های تاریک ظاهر میشن پس هر وقت در قسمت تاریک زندگیت ظاهر شدی بدون که خدا می خواد زیباترین تصویر رو از تو بسازه
 
فرستنده : 091135297
 
 
تو که در باور مهتابی عشق رنگ دریا داری فکر امروزت باش به کجا می نگری زندگی ثانیه ایست وسعت ثانیه را می فهمی می شود مثل نسیم بال در بال پرستو بوسه بر قلب شقایق بزنیم بدونت تنها نیست تو خدا را داری و من آرامش چشمان تو را
 
فرستنده : سپیده از کرمان
 
 
آرزوهاتو یه جا یاداشت کن و یکی یکی از خدا بخواه خدا یادش نمیره ولی تو یادت میره که چیزی که امروز داری دیروز آرزوشو کردی
 
فرستنده : نیکو از قشم
 
 
اگه تمام خاک زمین باشی تنها مشتی از تو کافیست برای آنکه تا ابد بپرستمت!
 
فرستنده : 091662182
 
 
کاش در دهکده عشق فراوانی بود توی بازار صداقت کمی ارزانی بود کاش اگر گاه کمی لطف بهم می کردیم مختصر بود ولی ساده و پنهانی بود...!
 
اگه دنیا فراموشگر خاطره هاست، تو فراموش نکن آنچه بین من و توست...
 
فرستنده : حسام برای مروارید از کرج
 
 
پرسیدم عشق چیست؟ گفت آتش است. گفتم مگر آنرا دیده ای؟ گفت نه در آن سوخته ام!
 
فرستنده : مجید از قزوین
 
 
تو با من هرجوری باشی عاشق خستگی هاتم     عاشقم عاشق اشکات گنگ . گیج خنده هاتم     تو همه کار و کس این عاشق بی سرزمینی     مهربونی اگه حتی پای گریه هام نشینی...
 
فرستنده : ناصر از تبریز
 
 
ما عاشق فهم و ادب و معرفتیم   ما خاک قدوم هرچه زیبا صفتیم   از زشتی کردار دگر خسته شدیم    محتاج دو پیمانه می معرفتیم
 
فرستنده : الناز از بندرعباس
 
 
در دهستان اصالت های عشق   میتوان شبنم فروش ساده بود   میتوان روی اجاق عاطفه   چای خوش طعم وفا را دم نمود
 
فرستنده : مهدی از مشهد
 
 
من آهنگ غریب روزگارم  غمی در انتهای سینه دارم  تمام هستیم یک قلب پاک است که آن را زیر پایت می گذارم...
 
فرستنده : فرشته تقدیم به وحید
 
 
زندگی مثل بازی حکمه!! مهم نیست که دست خوبی نداری مهم اینه که یار خوبی داشته باشی؛ اینطوری شاید حتی بتونی بازی باخته رو ببری!
 
فرستنده : 091391123
 
 
سعی کن مثل خورشید زیاد نور ندی چون همه از نورت استفاده می کنن ولی اصلا نگات نمی کنن؛ سعی کن مثل ستاره کم نور بدی تا همه تو خلوت شباشون دنبالت بگردن!!
 
فرستنده : ایمان از بابل
 
 

 
نگاهی آشنا به یاس کردم   تورا در برگ نخل احساس کردم     خلاصه در کلاس ناز چشمت   دو واحد عاشقی را پاس کردم!
 
فرستنده : فرشته و وحید
 
 
دوستیت : زلال  ؛  مرامت : عسل  ؛  ظاهرت : طلا  ؛  باطنت : برف  ؛  وجودت : نعمت  ؛  داشتنت : غنیمت  ؛  ندیدنت : مصیبت  ؛  سالاری بخدا !
 
فرستنده : مرتضی خرسندی فرد از تهران
 
 
خورشید تابانم تویی عشق پریشانم تویی  آبی آسمانم تویی همدم تنهایی من یار و غمخوارم تویی  یار همیشگی من عشق و دنیایم تویی گر نباشی من نیستم  چون که هستی ام تویی
 
فرستنده : هادی از شیراز
 
 
شکسپیر میگه : فراموش کن چیزی را که نمی توانی بدست آوری و بدست بیاور چیزی را که نمی توانی فراموش کنی!
 
فرستنده : 093521456
 
 
ناپلئون میگه : حرفیو بزن که بتونی بنویسیش ، چیزیو بنویس که بتونی امضاش کنی و چیزیو امضا کن که بتونی پاش وایسی...... پس : دوستت دارم، ( امضا ) !!
 
فرستنده : 091267847
 
 
سلامم به گرمای قلب تو دوست  دلم لحظه ای با دلت روبروست     بگو عاشقی تا سلامت کنم  تمام دلم را بنامت کنم
 
فرستنده : نگار از زنجان
 
 
در دادگاه عشق قسمم قلبم بود وکیلم دلم بود و حضار جمعی از عاشقان و دلسوختگان. قاضی نامم را بلند خواند و گناهم را دوست داشتن تو اعلام کرد. محکوم شدم به تنهایی و مرگ. در کنار چوبه دار از من خواستند تا آخرین خواسته ام را بگویم و من گفتم به تو بگویند دوستت دارم
 
فرستنده : 093522571
 
 
زندگی به من آموخت چگونه گریه کنم ولی گریه نیاموخت چگونه زندگی کنم.تو به من آموختی دوستت بدارم اما نیاموختی چگونه فراموشت کنم!
 
روزگاریست در این کوچه گرفتار توام    باخبر باش که در حسرت دیدار توام    گفته بودی که طبیب دل هر بیماری    پس طبیب دل من باش که بیمار توام
 
فرستنده : 091310336
 
به  <@>  من تو  ><( ( (:> ..........................نفهمیدی؟ میگم به چشم من تو ماهی!!
 
فرستنده : 009715593002
 
 
تقصیر دلم چیست اگر روی تو زیباست     حاجت به بیان نیست که از روی تو پیداست     من تشنه یک لحظه تماشای تو هستم     افسوس که یک لحظه تماشای تو رویاست
 
فرستنده : 091733666
 
 
هرکه تو را دید ز خود دل برید     رفته ز خود تا که رخت را بدید     تیر غمت چون به دل من رسید      همچو بگفتم که همه کس شنید     من زتو دوری نتوانم دگر     جانم از تو صبوری نتوانم دگر
 
فرستنده : 091662133
 
 
کاش میشد اشک را تهدید کرد    مدت لبخند را تمدید کرد    کاش میشد در میان لحظه ها     لحظه دیدار را نزدیک کرد
 
فرستنده : سمانه از اصفهان
 
 
سریع ترین راه دریافت عشق بخشیدن آن به دیگران است. (آلبرت انیشتین)
 
فرستنده : الهام از گرگان
 
 
من در این کلبه خوشم   تو در آن اوج که هستی خوش باش   من به عشق تو خوشم   تو به عشق هرکه هستی خوش باش
 
فرستنده : سحر از اردبیل
 
 
ای مهربانم، ازین پس هرشب سراغت را از ماه می گیرم و هر روز به خورشید می سپارمت تا مبادا به سایه غم گرفتار شوی...
 
فرستنده : 091710750
 

هیچ نظری موجود نیست: