یک دومین ثبت کنید و هاست رایگان بدهید

Reseller hosting

توضیحات:

ابتدا به سایت

www.persianregister.ir

مراجعه کنید و یک دومین یک ساله یا 5 ساله به نام خود ثبت کنید

توجه کنید که با دومین رایگان نمیتوان ثبت نام کرد

دومین یک ساله در حال حاضر 4270 تومان میباشد

این سایت مطمین بوده و ارزانترین تعرفه را ارایه می دهد
سپس به لینک عکس بالا مراجعه کنید
روی دکمه
signup
کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید
دومین شما در عرض 24 ساعت فعال شده و
DNS
مربوط به یوهاستینگ را در آن وارد نمایید.
به این ترتیب میتوانید یک سایت جهت ارایه فضای میزبانی رایگان داشته باشید.
هر گونه مشکل یا سوالی واستون پیش اومد ایمیل بزنید
hamid53214@gmail.com

به جامعه ايران مجازي بپيونديد----دنيايي جديد -----كشوري كه شما ميسازيد--- سياست اقتصاد جنگ

۱۳۸۹ بهمن ۱۰, یکشنبه

اس ام اس های عارفانه و فلسفی


اس ام اس های عاشقانه
وقتی آدم همه چیزشو توی زندگی از دست میده ، توی بهترین قسمت زندگیش قرار داره ، چون از اون به بعد فقط می تونه پیشرفت کنه .

برای عشق گریه کن اما کسی را به خاطر عشق به گریه کردن ننداز ، با عشق بازی کن اما هرگز کسی را با عشق بازی نده .

آتش زده ای به تار و پودم ای عشق ، بر هستی و بر بود و نبودم ای عشق ، سرخورده و بیچاره و خوارم کردی ، من با تو مگر چه کرده بودم ای عشق !

در دفتر زندگیت برای سفید ماندن صفحه ی غصه هات همیشه دعا می کنم .

دل بستن مثل پرت کردن یه سنگ تو دریاست ، اما دل کندن مثل پیدا کردن همون سنگه !

روی دلای آدما هرگز حسابی وا نکن ، از در نشد از پنجره زوری خودت رو جا نکن ، آدمکای شهر ما بازیگرایی قابلن ، وقتش بشه یواشکی رو قلب هم پا میذارن ، تو قتلگاه آرزو آدم کشی زرنگیه ، شیطونک مغزای ما دلداده دو رنگیه .

رفتمو تو شهر عشقم دلمو تنها گذاشتم ، دیگه حتی واسه موندن یه بهانه هم نداشتم ، با همه روح و وجودم یه دله شکسته بودم ، آره دل شکسته بودم با تمامی وجودم ، میگن این دو روز دنیا جای غم خوردن نداره ، چه جوری آروم بگیره اون دلی که بیقراره .

در این شب پر از سکوت ، واژه ها  یاری ام نمی کنند ، کاش تو بودی تا سکوتی مرگبار بر لحظاتم سایه نمی افکند ، کاش تو بودی تا در دریای مهربانیت غرق می شدم ، تو زیباترین ترانه ام هستی .

من تو را باز کجا خواهم یافت ؟ جز در اندیشه ی خویش و به جر قصه ی هجران و شکیب ، چیست افسانه ی عمر ؟

چند تا دوسم داری ؟ همیشه وقتی یکی ازم می پرسید چند تا دوسم داری یه عدد بزرگ می گفتم ، ولی وقتی تو ازم پرسیدی چند تا دوسم داری گفتم : یکی ! می دونی چرا ؟ چون قوی ترین و بزرگترین عددیه که می شناسم ، دقت کردی که قشنگترین و عزیزترین چیزای دنیا همیشه یکین ؟ ماه یکیه ، خورشید یکیه ، زمین یکیه ، خدا یکیه ، مادر یکیه ، پدر یکیه ، تو هم یکی هستی ، وسعت عشق من به تو هم یکیه ، پس اینو بدون از الان و تا همیشه : یکی دوست دارم !

از دوست چه می ماند در آینه فردا ، جز حرف دل انگیزش جز خاطره ای زیبا .

خدایا عاشقان را با غم عشق آشنا کن ، ز غمهای دگر غیر از فم عشقت رها کن .

فقط کسی معنی دلتنگی را درک می کند که طعم وابستگی را چشیده باشد ، پس هیچوقت به کسی وابسته نشو که سرانجام آن وابستگی دلتنگیست !

از دست زمانه خسته و پیر شدم ، از مردم این زمانه دلگیر شدم ، از طعنه هر ناکس و نامرد همه شب ، چون پیر زمانه سخت زمین گیر شدم .

به خاموشی ما منگر که ما خود معدن رازیم ، فلک بشکسته بال ما وگرنه اهل پروازیم .

به دریا شکوه بردم از شب دشت ، وز این عمری که تلخ تلخ بگذشت ، به هر موجی که می گفتم غم خویش ، سری میزد به سنگ و باز می گشت .

ای زیباترین بهانه ی زندگی ، بودنت تنها دلیل بودن من است و در کنار تو بودن زیباترین لحظه ی زندگی ام .

گذشت زمان بر آنها که منتظر می مانند بسیار کند ، بر آنها که می هراسند بسیار تند ، بر آنها که زانوی غم بغل می گیرند بسیار تند ، بر آنها که سرخوشند بسیار کوتاه ، اما بر آنها که عشق می ورزند زمان را آغاز و پایانی نیست .

به پایان شد حدیث دل ز بس گفتیم و نشنیدی ، سر آمد رشته ی الفت ز بس بستیم و بگسستی ، دلم امشب برای خنده هایت تنگ تنگ است ، فقط در دستهای گرم تو مردن قشنگ است .

می گویند یک دقیقه طول میکشد تا شخصه خاصی رو بیابی ، یک ساعت طول میکشد تا او را ستایش کنی ، یک روز طول میکشد تا دوستش بداری ، اما یک عمر طول میکشد تا فراموشش کنی !

۱ نظر:

ناشناس گفت...

kheyli ghshang bod
liiiiiiiiiiiiiiiiike
MARYAM