یک دومین ثبت کنید و هاست رایگان بدهید

Reseller hosting

توضیحات:

ابتدا به سایت

www.persianregister.ir

مراجعه کنید و یک دومین یک ساله یا 5 ساله به نام خود ثبت کنید

توجه کنید که با دومین رایگان نمیتوان ثبت نام کرد

دومین یک ساله در حال حاضر 4270 تومان میباشد

این سایت مطمین بوده و ارزانترین تعرفه را ارایه می دهد
سپس به لینک عکس بالا مراجعه کنید
روی دکمه
signup
کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید
دومین شما در عرض 24 ساعت فعال شده و
DNS
مربوط به یوهاستینگ را در آن وارد نمایید.
به این ترتیب میتوانید یک سایت جهت ارایه فضای میزبانی رایگان داشته باشید.
هر گونه مشکل یا سوالی واستون پیش اومد ایمیل بزنید
hamid53214@gmail.com

به جامعه ايران مجازي بپيونديد----دنيايي جديد -----كشوري كه شما ميسازيد--- سياست اقتصاد جنگ

۱۳۸۹ بهمن ۱۰, یکشنبه

اس ام اس عاشقانه جملات زیبا

  اس ام اس های عاشقانه
مثل کبریت کشیدن در باد دیدنت دشوار است، من که به معجزه عشق ایمان دارم... می کشم آخرین دانه کبریتم را در باد... هرچه بادا باد...
فرستنده : 093558189
 
دل هیچکس نمی سوزد به حال غمناکم... مگر سوزد همان شمعی که میسوزد سر خاکم
فرستنده : 093558189
 
 
آنکه مست آمد و دستی به دل ما زد و رفت... خواست تنهایی ما را به رخ ما بکشد
فرستنده : 093558189
 
 
اشک یعنی چشمه ای از جنس نور... نور یعنی یک سلام از راه دور
فرستنده : 091181427
 
 
نیم نگاهت را به تمامی دنیا نخواهم فروخت، بی آنکه ذره ای به یادم باشی !!
فرستنده : 093601638
 
 
به یادت هستم بی هیچ بهانه ای، شاید دوست داشتن همین باشد !!
فرستنده : F از زنجان
 
 
یک گنج یک دوست همیشگی نیست، اما یک دوست یک گنج همیشگیه...
فرستنده : 093699556
 
 
میدونی فرق چغندر با تو چیه؟ چغندر رو میبرن کارخونه ازش قند و نبات میگیرن ولی تو خودت قند و نباتی !!!
فرستنده : 093690665
 
 
رودها آوازشان را از دست خواهند داد اگر سنگها را از سر راهشان برداریم!
فرستنده : جواد حاج زاده از قوچان
 
 
اگر دیدی دلی تنها نشسته، میان رنج و غم تنها نشسته، بدان که دوریت او را شکسته...
فرستنده : مهرداد از گنبد کاووس
 
 
به اندازه دیوونه های دیوونه خونه، دیوونه وار دیوونتم دیوونه!!!
فرستنده : 093823329
 
 
داستان غم انگیز این نیست که انسانها فنا می شوند، این است که آنان از دوست داشتن باز میمانند
فرستنده : 091265179
 
 
گاه برای ساختن باید ویران کرد... گاه برای داشتن باید گذشت... گاه در اوج تمنا باید نخواست...
فرستنده : 093696386
 
 
بوسه یعنی لذت دلدادگی، لذت از شب لذت از دیوانگی، بوسه آغازی برای ما شدن، لحظه ای با دلبری تنها شدن، بوسه آتش می زند بر جسم و جان، بوسه یعنی عشق من با من بمان...
فرستنده : علی فتحی از رباط کریم
 
 
بین رویاهای شبانه جستجویت می کنم، نرگس عشق منی هر لحظه بویت می کنم، برگ برگ خاطراتم را خزان بر باد داد، ای گل بهاری آرزویت می کنم
فرستنده : 093791996
 
 
یه طرح از چشمات بفرست یه آهو اینجاست میخوام روشو کم کنم !!!
فرستنده : صابر
 
 
به یاد تو نوشتم که از جنس بهاری... که در اعماق قلبم همیشه ماندگاری...
فرستنده : 093604113
 
 
الهی هرکجا هستی وجودت بی بلا باشد... سر و دستت علی گیرد نگهدارت خدا باشد...
فرستنده : رضا از تهران

 

هیچ نظری موجود نیست: