یک دومین ثبت کنید و هاست رایگان بدهید

Reseller hosting

توضیحات:

ابتدا به سایت

www.persianregister.ir

مراجعه کنید و یک دومین یک ساله یا 5 ساله به نام خود ثبت کنید

توجه کنید که با دومین رایگان نمیتوان ثبت نام کرد

دومین یک ساله در حال حاضر 4270 تومان میباشد

این سایت مطمین بوده و ارزانترین تعرفه را ارایه می دهد
سپس به لینک عکس بالا مراجعه کنید
روی دکمه
signup
کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید
دومین شما در عرض 24 ساعت فعال شده و
DNS
مربوط به یوهاستینگ را در آن وارد نمایید.
به این ترتیب میتوانید یک سایت جهت ارایه فضای میزبانی رایگان داشته باشید.
هر گونه مشکل یا سوالی واستون پیش اومد ایمیل بزنید
hamid53214@gmail.com

به جامعه ايران مجازي بپيونديد----دنيايي جديد -----كشوري كه شما ميسازيد--- سياست اقتصاد جنگ

۱۳۸۹ دی ۱۵, چهارشنبه

اس ام اس های عاشقانه جملات زیبا


 
تمام دردهای دنیا را نردبان کنی، دستت به سقف دلتنگی من نمیرسد



پس از مرگم بیا ای خوش نگارم، بیا با جمع خوبان بر مزارم، کمر خم کن ببوس سنگ مزارم، که من در زیر خاک در انتظارم



همه نازند تو عزیز، همه لوسن تو ملوس، همه شیرین تو شکر، همه قندون تو عسل



کاش قلبم درد پنهانی نداشت / چهره ام هرگز پریشانی نداشت / کاش میشد را سخت عشق را / بی خطر پیمود و قربانی نداشت

عشق در دل ما پایدار است / محبت در چشمانت آشکار است / چشمانت همچون ماه ندارد همتا / افسوس که در آزمایش وفای ما کردی خطا



آخر ای دوست نخواهی پرسید که دل از دوری رویت چه کشید؟ سوخت در آتش و خاکستر شد وعده های تو بدادش نرسید


تو را چون موج دریا دوست دارم / تو را چون عطر گلها دوست دارم / بخند ای غنچه ی گلزار هستی / که م خندیدنت را دوست دارم


گل فرستادم تو بو کن، اگر رفتم تو با گل گفتگو کن / اگر مردم فدای تار مویت، اگر ماندم، که باز آیم به سویت

تو ای زیباترین نیلوفر من، بخوان غم را تو از چشم تر من / بدان این روی زرد از دوری توست، که سر بیرون زد از خاکستر من



عاشقم کردی و گفتی که عاشقان دیوانه اند / عاقبت عاشق شدی، دیدی که خود دیوانه ای؟!؟


اس ام اس عاشقانه جملات زیبا


بیا اینجا صداقت میفروشم / برای تو محبت میفروشم / بیا بهر نگاهی از تو ای دوست / دلم را زیر قیمت به تو عاشق ترینم میفروشم


ابر بارنده به دریا گفت: من نبارم تو کجا دریائی؟، دریا در دلش خنده کنان گفت: که ای ابر بارنده تو خودت از مایی

هیچ نظری موجود نیست: