یک دومین ثبت کنید و هاست رایگان بدهید

Reseller hosting

توضیحات:

ابتدا به سایت

www.persianregister.ir

مراجعه کنید و یک دومین یک ساله یا 5 ساله به نام خود ثبت کنید

توجه کنید که با دومین رایگان نمیتوان ثبت نام کرد

دومین یک ساله در حال حاضر 4270 تومان میباشد

این سایت مطمین بوده و ارزانترین تعرفه را ارایه می دهد
سپس به لینک عکس بالا مراجعه کنید
روی دکمه
signup
کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید
دومین شما در عرض 24 ساعت فعال شده و
DNS
مربوط به یوهاستینگ را در آن وارد نمایید.
به این ترتیب میتوانید یک سایت جهت ارایه فضای میزبانی رایگان داشته باشید.
هر گونه مشکل یا سوالی واستون پیش اومد ایمیل بزنید
hamid53214@gmail.com

به جامعه ايران مجازي بپيونديد----دنيايي جديد -----كشوري كه شما ميسازيد--- سياست اقتصاد جنگ

۱۳۸۹ دی ۱۱, شنبه

اس ام اس های عاشقانه( جدید و داغ روز و احساسی )

 
دیروز با یک دسته گل اومده بود به دیدنم با یک نگاه مهربون همون نگاهی که سالها آرزوشو داشتم و از من دریغ میکرد، گریه کردو گفت دلش برام تنگ شده ولی من فقط نگاهش کردم، وقتی رفت سنگ قبرم از اشکش خیس شده بود

اس ام اس عاشقانه


خیلی سخته توی پاییز با غریبی آشناشی اما وقتی بهار شد یه جوری ازش جداشی، خیلی سخته یه غریبه به دلت یه وقت بشینه بعد اون بگه که هرگز نمیخواد تورو ببینه






تو صمیمی تر از آنی که دلم میپنداشت / دل تو با همه ی آینه ها نسبت داشت / تو همان ساه سرسبز نجیبی که / خدا در میان دل پاکت، صدف آینه کاشت

اس ام اس عاشقانه


آه میکشم تو را با تمام انتظار / پر شکوفه کن مرا ای کرامت بهار / میرسد بهار و من بی شکوفه ام هنوز / آفتاب من بتاب، مهربان من بتاب


هر شب ز غم تو من خواب ندارم / فکر دل من کن که دگر تاب ندارم / پس گریه نمودم، ز فدای غم عشقت / چشمم به زبان آمد و گفت اشک ندارم

اس ام اس عاشقانه



نوشتم حرف دل تا تو بخوانی / که چون دورم ز تو، دردم بدانی / به غیر از تو کسی را من ندارم، تو را تا بی نهایت دوست دارم


اس ام اس عاشقانه



کاش وقتی آسمان بارانی است، چشم را با اشک باران تر کنیم / کاش وقتی که تنها میشویم، لحظه ای را یاد یکدیگر کنیم


اس ام اس عاشقانه


دود اگر بالا نشیند، کسر شان شعله نیست/ جای چشم، ابرو نگیرد گرچه او بالاتر است 

هیچ نظری موجود نیست: