یک دومین ثبت کنید و هاست رایگان بدهید

Reseller hosting

توضیحات:

ابتدا به سایت

www.persianregister.ir

مراجعه کنید و یک دومین یک ساله یا 5 ساله به نام خود ثبت کنید

توجه کنید که با دومین رایگان نمیتوان ثبت نام کرد

دومین یک ساله در حال حاضر 4270 تومان میباشد

این سایت مطمین بوده و ارزانترین تعرفه را ارایه می دهد
سپس به لینک عکس بالا مراجعه کنید
روی دکمه
signup
کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید
دومین شما در عرض 24 ساعت فعال شده و
DNS
مربوط به یوهاستینگ را در آن وارد نمایید.
به این ترتیب میتوانید یک سایت جهت ارایه فضای میزبانی رایگان داشته باشید.
هر گونه مشکل یا سوالی واستون پیش اومد ایمیل بزنید
hamid53214@gmail.com

به جامعه ايران مجازي بپيونديد----دنيايي جديد -----كشوري كه شما ميسازيد--- سياست اقتصاد جنگ

۱۳۸۹ دی ۱۱, شنبه

اس ام اس های عاشقانه ( تنهایی و غم و دلتنگی )

 
اگه میدونستی چقدر دلم برات تنگ شده

پیش خودت میگفتی:

وااااااااااااااااااااااااای چقدر دلش برام تنگ شده!

 
 

یک نصیحت: مواظب خودت باش! یک خواهش: اصلاً عوض نشو! یک آرزو: فراموشم نکن! یک دروغ: تورو دوست ‏ندارم!!، یک حقیقت: دلم برات تنگ شده

 
 

 
چقدر اینروزا چاق شدی، می دونی از کجا فهمیدم! چون هر روز  دلم داره برات تنگ تر میشه

 

 
 


میدونی چرا بعضی شبها زود صبح میشه؟آخه خورشید هم دلش واسه چشمات تنگ میشه.


روزهای خوب باهم بودنمان گذشت
دلم تنگ است برای آن لحظه های شیرین با هم بودنمان !
دلم برای گرفتن آن دستان مهربانت ، بوسه بر روی گونه زیبایت تنگ شده است…
کاش دوباره آن روزهای شیرین عاشقی مان تکرار می شد ،


قطره های اشک بی قراری نوازشگر گونه هایم است .

چه کنم  که اشک قشنگ ترین بهانه است برای گفتن از بی تو

بودن ، برای بیان دلتنگی و برای بیان غربت


نگاهم کن که من محتاج ان چشمان دلتنگم بگو بامن دوباره راز مستی را که بی تو به یک دنیا شقایق دل نمیبندم


سلام  بهونه قشنگ من برای زندگی
آره بازم منم همون بهونه همیشگی
فدایه مهربونیات چه میکنی با سرنوشت
دلم برات تنگ شده بود این نامه و واست نوشت


بادکنک دلتنگی هام پر شده از هوای تو … اگه نیای می ترکه .. خونش می افته پای تو


اگه گفتی امروز چه روزیه ؟

بگو دیگه !

زیاد فکر نکن ! امروز همون روزیه که دلم برات تنگ شده !!!


دلتنگی همیشه از ندیدن نیست لحظه های دیدار با همه ی زیبایی گاه پر از دلتنگیست…


اگه چشمات تر شد، اگه دلت تنگ شد ،اگه دیگه نبود کسی ، امید و هم نفسی ، بدون که هست اینجا کسی ،که تو واسش همه کسی …


میگن دلتنگی قشنگ ترین هدیه ی عشقه حالا من با این هدیه ی قشنگ تو چیکار کنم؟

۶ نظر:

ناشناس گفت...

خیلی قشنگ بود راستی راستی دلم نیومد بهت خسته نباشید نگم.حالا خودت چقد به مطالبی که می نویسی اعتقاد داری؟ باید آدم احساساتی باشی. موفق باشی. صفحه تو توی favorit ذخیره میکنم که بازم بهت سر بزنم

ناشناس گفت...

واسه کسی که دلش شکسته این چیزا دیگه فایده نداره.در ضمن خیلی smsها قدیمی بود.به روز نیستی.این خیلی بده

ناشناس گفت...

sجدید نداری دوستم بگو تا خودم واست بزنم.بدک نبود.بازم مرسی.زحمت کشیدی

مریم گفت...

قشنگ بود ولی کاش کمی جدیدتر بود.واسه من اینا خیلی کمه.بیشترش کن لطفا

مریم گفت...

تو این زمونه کسی واسه کسی دلتنگ نمیشه چون عشق واقعی وجود نداره.همه عشقا بوشالیه.قبول نداری؟

ناشناس گفت...

بسیار عالی هستند. اما عشق را کی میفهمه؟