یک دومین ثبت کنید و هاست رایگان بدهید

Reseller hosting

توضیحات:

ابتدا به سایت

www.persianregister.ir

مراجعه کنید و یک دومین یک ساله یا 5 ساله به نام خود ثبت کنید

توجه کنید که با دومین رایگان نمیتوان ثبت نام کرد

دومین یک ساله در حال حاضر 4270 تومان میباشد

این سایت مطمین بوده و ارزانترین تعرفه را ارایه می دهد
سپس به لینک عکس بالا مراجعه کنید
روی دکمه
signup
کلیک کنید و فرم مربوطه را پر نمایید
دومین شما در عرض 24 ساعت فعال شده و
DNS
مربوط به یوهاستینگ را در آن وارد نمایید.
به این ترتیب میتوانید یک سایت جهت ارایه فضای میزبانی رایگان داشته باشید.
هر گونه مشکل یا سوالی واستون پیش اومد ایمیل بزنید
hamid53214@gmail.com

به جامعه ايران مجازي بپيونديد----دنيايي جديد -----كشوري كه شما ميسازيد--- سياست اقتصاد جنگ

۱۳۸۹ دی ۱۱, شنبه

اس ام اس های عاشقانه ( رومانتیک و عشقولانه )


یه دل دارم کبابته / هر جا باشی به یادته / اگر چه بی خیالمی / ولی دلم خرابته .
 

 
اس ام اس عاشقانه


گل یخ زمستان تو هستم / اسیر ناز چشمان تو هستم / مرا پرپر مکن ای جانم ای دوست / که من مشتاق دیدار تو هستم .


اس ام اس عاشقانه

 
متولد هیچ ماهی نیستم ، تقدیر مرا بر پیشانی تو نوشته اند ، این را از روزهای رفته ای که نیامده بودند فهمیدم .


اس ام اس عاشقانه


تنها تویی تنها تویی در خلوت تنهاییم / تنها تو می خواهی مرا با این همه رسواییم .

 

 
به چه آید این دل من که کسی نگاه دارد / نه به درد آشنایی نه به دلی راه دارد .


اس ام اس عاشقانه

 

ای عشق چه در شرح تو جز عشق بگویم / زیرا که تو در ساده ترین شکلی و پیچیده ترینی .



اس ام اس عاشقانه

 

گاه یک سنجاقک به تو دل می بنند و تو هر روز سحر می نشینی لب حوض ، تا بیاید از راه ، از خم پیچک نیلوفرها ، روی موهای سرت بنشیند ، یا که از قطره ی آب کف دستت بخورد ، گاه یک سنجاقک همه ی معنی یک زندگی است .

 


شال و کلاه می بافم با خیالت تا در سرمای نبودنت یخ نبندم .
 


کاش میشد بدانی که فراموش کردنت مثل برآورده شدن آرزوهایم محال است .

 


خواب بودم سخن عشق تو بیدارم کرد / بی خود بودم عطش عشق تو هوشیارم کرد .

 


آن کس که قلب خاکی اش را سنگفرش قدم هایت می کند ، منم .
معنی بخشیدن یک دل به یک لبخند چیست ؟ / من پشیمانم بگو تاوان آن سوگند چیست ؟ / از تو هم دل کندم و هرگز نپرسیدم ز خویش / چاره ی معشوق اگر عاشق از او دل کند چیست ؟
 

هیچ نظری موجود نیست: